Wpis z mikrobloga

#apple #ios #informatyka #kiciochpyta #wifi Pacjent : MacBook Pro 2017
Co się dzieje: Mac nie łączy się z internetem. Przy podłączeniu do sieci 2.4 GHz działa przez minutę po czym jest zerwane połączenie internetowe i brak możliwości „wejścia” do routera. Po przełączeniu na sieć 5 GHz połączenie internetowe wraca ale tez tylko na minutkę. Pozostałe urządzenia w domu ( IP8, IP Xr, laptop lenovo )normalnie działają i łącza się z internetem bez problemów. żeby było ciekawiej - ikonka wskazująca na połączenie WIFI pokazuje maksymalny zasięg.

Próbowałem postawić router na nowo (za pomocą Lenovo oraz Maca), reset 30/30/30, włączyć i wyłączyć maca, zmienić przepustowość obu łącz. Nic nie pomogło rozwiązać problemu.

Czy ktoś się spotkał z powyższym problemem i wie/domyśla się/ma pomysł jak znaleźć wyjście z powyższej sytuacji?

Uprzedzam, „
Odpowiedz „kup nowy router” nie wchodzi w grę.
Router to D-Link DIR-809
  • 6
@Pettev: Mam podobnie z MBP 2015 i Orange Światłowód .Robilem formaty, resety, aktualizacje.Sa dni gdzie nie zrywa połączenia a są dni ze co pare minut (jak się połączę z innym wifi wszystko jest wporzadku)