Wpis z mikrobloga

#spotify na danych mobilnych pokazuje, że nie ma połączenia z internetem. Nie da się także wejść na stronę internetową spotify. Na wifi działa normalnie. Sprawdziliśmy i nie ma włączonych żadnych ograniczeń na aplikacji, jest aktywny pakiet wszystko jest w najlepszym porządku. Aplikacja była reinstalowana kilka razy. Zrobiony został nawet fabryczny wipe telefonu, dalej wszystko tak samo. Próbowaliśmy też zmieniać access point na ipv4 ale nic to nie dało.
Sieć to #njumobile (nie korzystam z dual sim jakby co). Telefon to Xiaomi Mi A2 Lite. Problem pojawił się jakiś tydzień temu. Jakieś pomysły?
#android #orange bo w sumie to nju
  • 7
już było pisane, odpisali standardowe formułki o tym żeby reinstalować aplikację albo upewnić się czy internet na pewno działa...


@KaznodziejaNowejEry: Napisanie im że to co zaproponowali zostało zrobione wielokrotnie i nie działa? napisz im tez to co napisałes tutaj, czyli dane na temat telefonu.

PS. często gnębienie takich firm daje skutki, pomogą ci dla swojego świętego spokoju byle by nie musieć ci odpisywać.