Wpis z mikrobloga

@NecroYuggoth Nasi konsultanci, dzwoniąc do klienta, muszą się upewnić z kim rozmawiają i dopiero wówczas mogą powiedzieć z jakiego banku dzwonią (ta informacja objęta jest tajemnicą bankową). Wcześniej podają oczywiście swoje imię i nazwisko.
  • Odpowiedz
@piernikwkropki Nasz pracownik dzwini na numer telefonu pozostawiony w banku, przedstawia się z imienia i nazwiska i pyta o imię i nazwisko rozmówcy. Dopiero wówczas może powiedzieć z jakiego banku dzwoni i np. przedstawić ofertę kredytową.
  • Odpowiedz
@EkspertPKO: i ludzie serio podają swoje imię i nazwisko jak dzwoni ktoś kto mówi, że się nazywa Andrzej Nowak i tyle i prosi, żeby się przedstawić?

Czy może konsultant pyta czy to Jan Kowalski przy telefonie? Jeśli tak jest to każdy przecież potwierdzi.
  • Odpowiedz