Wpis z mikrobloga

Jestem zdania, że na rynku przewozów jest miejsce dla każdego. Sam jestem od kilku lat kierowcą
#taxi i muszę powiedzieć, że nie odczuwam na codzień konkurencji ze strony #uber czy też #bolt. Ja po prostu wycelowałem w troszkę inną niszę branży, w coś w co ani Uber ani Bolt narazie nie celują. Ok widzę, że często ludzie przechodzą koło mnie widzą cennik i decydują się na zamówienie konkurencyjnej usługi. Jest wolny rynek i każdy ma prawo wybrać co mu pasuje. Szczególnie, że ostatnio robiłem testy i ceny między najtańszymi taksówkami (#mytaxi Lite) w Krakowie a takim Uber'em są prawie identyczne. Każdy z was może to sobie porównać.

Rozumiem, że stara gwardia branży się buntuje. Nie będzie już frajerów do naciągania na dworcach i lotniskach. Inną kwestią jest to, że w dobie GPS, aplikacji które podają przybliżoną cenę i wszechobecnej służalczej obsługi klienta u której można reklamować dosłownie wszystko i otrzymać zwrot 100% za przejazd wciąż są na świecie przegrywy które zaczynają post od "#!$%@? cierp mnie oszukał". Najmocniej przepraszam. Wsiadasz do Janusza z wonsem który śmierdzi potem i petami, jeździ zdezelowanym Mercem. Czy Tobie w żadnym momencie nie przyszło do głowy, że facet nie jest godny zaufania? Ani razu? A co z paragonem? Nie ma paragonu, nie ma płacenia. Wiecie ile za nie wydanie paragonu przysługuje w ramach mandatu od US? W myśl art. 47 § 1 kks, karą za wykroczenia skarbowe jest kara grzywny określona kwotowo. Nałożyć ją można mandatem karnym, jednakże w granicach nieprzekraczających podwójnej wysokości minimalnego wynagrodzenia. Dobra odbiegłem troszkę od głównego wątku.

Kierowcy podwozów też ideałami nie są. Nieznajomość przepisów, problemy z językiem, albo zwyczajne kantowanie klientów (słynne 10 PLN za nie pojawienie się pasażera). To tylko kilka z najpopularniejszych problemów.