Wpis z mikrobloga

@wszystko_zajete_: jeśli support BG w ten sposób odpisuje to już jest jedna wielka ściema i domagaj się zwrotu kasy (refund). Jeśli będą robić problem, a płaciłeś przez PayPal to otwieraj spór i kasa też na pewno zostanie zwrócona.
Po takim czasie Colissimo już powinno dojść, więc na pewno ta przesyłka nie została wysłana, tym bardziej, że powinna mieć numer trackingowy.
@kemp666: zarzekają się że taka przesyłka nie ma trackingu, co mnie dziwi bo wszyscy piszą że mają tracking.
Dzięki za odpowiedź, napiszę do nich zaraz maila z ponagleniem i żądaniem zwrotu kasy. Pytanie pomocnicze: czy takie paczki w Polsce dostarcza DPD?
@wszystko_zajete_: a masz w statusie przesyłki, że jest to zarejestrowana (TRACKED)? z tego co wiem to najczęściej collisimo przekazuje przesyłkę przez oddział pocztowy, możliwe że były też dostawy przez DPD, niestety to często również loteria i nie jest to wcale określone przez BG.
@kemp666: nie mam tego w statusie. Zrugałem ich bo się wykręcali, że nic nie mogą zrobić bo nie mogą sprawdzić gdzie jest przesyłka. Kazali mi jeszcze tydzień dwa poczekać... Kpina bo w regulaminie mają 30 dni i refund, ale ostatecznie mają mi wysłać jeszcze raz a tamta przesyłka o ile dojdzie mam odrzucić albo zrobić "repay" (ta, już to widzę jak płacę drugi raz...)
@kemp666: dla potomnych: sytuacja skończyła się full refundem - druga paczka po ponownym wysłaniu też nie dotarła (w ciągu 30 dni) po mimo że miała być wysłana z UK - dlaczego nikt nie wie. Tracking nie działa... - pokazuje że paczka jest odebrana od sprzedawcy i to tyle. Zniechęciłem się do zamówień z chińskich portali... Ciekawe ile na kasę będę czekał (napisali że 7-14 dni, ale paczka też miała dotrzeć w