Wpis z mikrobloga

#ibood #gwarancja #uszkodzenie #nieuznana #gwarancja #koszt #zwrot

Cześć, szukam kogoś kto zwaracał uszkodzony sprzęt elektroniczy przez panel ibooda (wysyłka do Holandii). Co w przypadku gdy serwis uzna, że sprzęt został uszkodzony z winy użytkującego (np. częste wykręty polskich serwisów gwarancyjnych typu "Zalanie płyty głownej", mimo że do niczego takiego nie doszło). Gdzieś mignęło mi, że mogę zostać obciążony kosztami ekspertyzy. Zastawanawiam się, czy w takim wypadku będę musiał pokryć też koszty przesyłki do i z Holandii? Zastanawiam się czy nie lepiej skorzystać z gwarancji producenta, bo jeśli moje obawy okażą się prawdziwe to koszty samej wysyłki przekroczą wartość sprzętu.
  • 2
  • Odpowiedz
Zgłosiłem to przez panel użytkownika i w odpowiedzi przysłali do mnie etykietę do nadania paczki z holenderskim adresem. Być może to zależy skąd przedmiot był wysyłany pierwotnie
  • Odpowiedz