Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Andrzej-R-

Andrzej-R-

Dołączył 9 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7
  • Znaleziska 4
  • Mikroblog 3
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0
Andrzej-R-
Andrzej-R- 08.04.2019, 08:47:41
  • 0
#ibood #gwarancja #uszkodzenie #nieuznana #gwarancja #koszt #zwrot

Cześć, szukam kogoś kto zwaracał uszkodzony sprzęt elektroniczy przez panel ibooda (wysyłka do Holandii). Co w przypadku gdy serwis uzna, że sprzęt został uszkodzony z winy użytkującego (np. częste wykręty polskich serwisów gwarancyjnych typu "Zalanie płyty głownej", mimo że do niczego takiego nie doszło). Gdzieś mignęło mi, że mogę zostać obciążony
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Andrzej-R-
Andrzej-R-
Autor
08.04.2019, 08:55:44
  • 0
Zgłosiłem to przez panel użytkownika i w odpowiedzi przysłali do mnie etykietę do nadania paczki z holenderskim adresem. Być może to zależy skąd przedmiot był wysyłany pierwotnie
  • Odpowiedz
pawelJG
pawelJG
28.02.2017, 07:39:09
  • 2
wczoraj była moja pierwsza wypłata z #givingassistant - 11,59$.
5$ za założenie konta i 6,59$ za zakupy na #aliexpress telefonu i szkła do niego
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Andrzej-R-
Andrzej-R- 28.02.2017, 15:51:33
  • 0
Można prosić o więcej info?
  • Odpowiedz

31

Jak PolskiBus traktuje klientów...

Postanowiłem wpaść na wykop, ponieważ byłem świadkiem pewnej przykrej sytuacji i chciałbym "podziękować" firmie, która jest za to odpowiedzialna. Na oficjalnym fanpage kasują mój post.

Andrzej-R-
z
wykop.pl
dodany: 16.08.2016, 11:08:08
  • 19
  • #
    polskibus
  • #
    com
  • #
    polskibusgate
  • #
    wstyd
  • #
    cenzura
Andrzej-R-
Andrzej-R-
Autor
17.08.2016, 10:06:09
  • 1
Oczywiście, że jest tak jak piszesz. I przecież napisałem, że to oni popełnili błąd, ale bądźmy poważni, mamy XXI wiek, PolskiBus twierdzi, że posiada "infolinię od rozwiązywania nagłych sytuacji", a nie potrafili sprawdzić czy wszystkie miejsca są wykupione?

Co do argumentu, że mogło tych miejsc nie być. Jest to możliwe, ale biorąc pod uwagę, że to był koniec długiego weekendu, wydaje mi się, że raczej więcej ludzi wracało z Zakopanego niż tam
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Andrzej-R-
Andrzej-R-
Autor
17.08.2016, 11:00:18
  • 0
@taomao: Może to co teraz napiszę zabrzmi krzywdząco dla ludzi, którzy się nie wpisują w ten kanon. Ale niestety jesteś przykładem tego jaka mentalność panuje w naszym narodzie. Człowiek człowiekowi wilkiem. A ja tylko napisałem, że ktoś kto świadczy jakiekolwiek usługi powinien robić wszystko aby klient był zadowolony i do niego wrócił, nawet jeśli sam zawinił. Po drugie dla ludzi o pewnym poziomie życzliwości powinno być normalnym, że w takich
Andrzej-R-
Andrzej-R-
Autor
17.08.2016, 11:21:47
  • 0
@taomao: Aaa rozumiem, ten "baran" to tak pieszczotliwie ;).
Oczywiście masz rację, co ty byś nie zrobił jakby ciebie to dotyczyło. Zapewniam Cię, że prędzej czy później spotka cie podobna sytuacja, że o czym zapomnisz albo zrobisz źle (bo nikt nie jest nieomylny) i wtedy spojrzysz na to zupełnie inaczej.

Andrzej Rąbka

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 17.08.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking