Wpis z mikrobloga

Mirki pomocy! Chciałam przejechać się pierwszy raz hulajnoga Lime... problem taki, ze hulajnogę odblokowalam, natomiast w aplikacji brak opcji „ zablokuj przejazd” tylko ciagle widnieje „ zeskanuj aby jechać” a hulajnoga jest odblokowana, każdy może wsiąść i jechać... natomiast na mapie widnieje jaka hulajnoga do użytku, z konta pobrało mi już 80 zł! #lime #hulajnogaelektryczna #wroclaw #rozowepaski #niebieskiepaski #pytaniedoeksperta #pomocy #kiciochpyta
  • 13
@kj5: Oni ogólnie dziś mają jakieś problemy. Miałem taką samą sytuację jak Ty. Odblokowałem, w aplikacji nie pojawiał się przejazd, nic. Dodatkowo zaczęło walić komunikatami o błędzie MySQL. Więc maja chyba jakąś awarie. Próbowałem 5 razy zablkować, po spędzeniu pół godziny udało się. Dzwoniłem też chyba ze 6x na infolinię, nikogo tam nie ma.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@nataliaa232: jak pisał @kj5 napisz do nich i daj potem znać, jaka będzie odpowiedź supportu. Zwykle takie akcje są korygowane dość łatwo i zwracają poniesiony koszt, zwłaszcza, że będą widzieć na logach, że stałaś w miejscu.
3 h spędziłam z ta hulajnoga. Próbowałam dosłownie wszystkiego, koniec końców wyszło ze zostawiłam odblokowana hulajnogę i wróciłam do domu. Niestety tak jak wspomnieliście ich infolinia jest tragiczna, można nagrać wiadomość zostawiajac w niej swój nr kontaktowy... pytanie czy wgl oddzwonią? Mam nagrania z całej sytuacji, wiec napisze do nich maila. Ludzie podchodzili do tej hulajnogi bo na mapie ją widzieli jak gotową do użytku .. natomiast prosiłam ich o to by