Miałem brać F30, ale się rozmyśliłem, bo żeby mieć fajną wersję, trzeba dać >100k a to nie na mój budżet.
Potrzebuję autka na dojazdy, zacząłem się zastanawiać nad jakimś lekkim #leasing em z jakimś tanim i oszczędnym samochodem, który pojeździ przez co najmniej rok bez żadnych awarii. Planuję robić 45-55k km rocznie.
Tak więc styknie jakieś 2-3 letnie autko z małym silnikiem #diesel do ~120KM z przejechanymi max. 100k km.
Ogólnie, to nie ma dużego wyboru, zrobiłem małą grafikę. Którego brać, co polecacie?
@zortabla_rt: co do 1 to ankieta a zdjęcie daje pewną rozbieżność, Auris to w ogóle nie ten sam segment co Avensis, Auris najbardziej opłaca kupić się w hybrydzie jest droższa ale się zwraca a Avensis w ogóle w hybrydzie nie występuje. Auris nie w hybrydzie jest z silnikiem 1.2 turbo który po roku już może być do naprawy bo padają jak spalone zapałki, hybryda ma 1.8 i działa dużo lepiej. W
@zortabla_rt: toyota ma dość dobre wyposażenie jednak nie jakiejś mega jakości ale to samo byś miał w skodzie renault czy Seacie gdzie całość wyposażenia może być uboższa od Toyoty, spora ilość pakietów wnetrza do wyboru, ciekawy komputer dobra nawigacja. Powiem tak miałem okazję jeździć lexusem RX 450h z 2016 a wcześniej sprawdzałem taką toyotę to dużo zeczy z takiego małego autka jest w Lexusie za prawie 400k jeżeli chodzi o elektronikę,
@zortabla_rt: ale po jakich drogach glownie jeździsz ? jeśli po krajowych to polecam 1.5 TSI ACT czyli najlepiej Leon, jesli po miescie to hybryda czyli Toyota (obczaj nową Camry i Corolle) a jeslia autostrada to dopiero diesel
@zortabla_rt: ja mogę Ci doradzić tylko tyle byś nie brał śmiesznie małych pojemności silnika typu 1.1 1.0 czy 1.2 bo po roku ich stan może być slaby, a nie każdy z tych małych silniczków mało pali a osiągami też jakoś specjalnie dupy nie urywają.
Z twojej listy miałem okazję jechać octavia (nie było źle ale szału nie było), focusem (właściwości jezdne są genialne ... ) Volvo (właściwości jezdne też są spoko
@zortabla_rt: Kia Ceed, Seat Leon albo Ford Focus z dieslem. Takie są moje typy. Zależy, który Ci się będzie bardziej podobał i którym Ci się będzie najlepiej jeździło. Jeśli to ma być używka, to wtedy wypada na Leona, tak żeby był to dalej aktualny model.
@zortabla_rt: Ogólnie każde z tych aut w prawie nowe z małym przebiegiem będzie dobre technicznie. Raczej musisz się zastanowić na czym najbardziej Ci zależy. Wg mnie Passat i Avensis się trochę wybijają segment wyżej i osobiście szukał bym jednego właśnie z tych dwóch.
To bierz segment D i się nie zastanawiaj. Robię 30-35k km rocznie, wziąłem Mondeo i na pewno niżej już nie schodzę. Wcześniej miałem Skodę Octavię 2 FL i to jest spora różnica. Jest ciszej, wygodniej, bezpieczniej.
Jak będę za 1,5 roku zmieniał to znów będę walczył Mondeo vs. Passat :)
Potrzebuję autka na dojazdy, zacząłem się zastanawiać nad jakimś lekkim #leasing em z jakimś tanim i oszczędnym samochodem, który pojeździ przez co najmniej rok bez żadnych awarii.
Planuję robić 45-55k km rocznie.
Tak więc styknie jakieś 2-3 letnie autko z małym silnikiem #diesel do ~120KM z przejechanymi max. 100k km.
Ogólnie, to nie ma dużego wyboru, zrobiłem małą grafikę.
Którego brać, co polecacie?
#auta #samochody #dzialalnoscgospodarcza
Które auto brać?
Auris nie w hybrydzie jest z silnikiem 1.2 turbo który po roku już może być do naprawy bo padają jak spalone zapałki, hybryda ma 1.8 i działa dużo lepiej. W
Z twojej listy miałem okazję jechać octavia (nie było źle ale szału nie było), focusem (właściwości jezdne są genialne ... ) Volvo (właściwości jezdne też są spoko
95 koła chyba CEED GT ma kosztowac cos koło tego, więc brałbym jak lubisz #!$%@?.
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-trend-2-0tdci-150km-tempomat-czujniki-przod-i-tyl-kamera-cofania-ID6BIEck.html#058c1f9154
To bierz segment D i się nie zastanawiaj. Robię 30-35k km rocznie, wziąłem Mondeo i na pewno niżej już nie schodzę. Wcześniej miałem Skodę Octavię 2 FL i to jest spora różnica. Jest ciszej, wygodniej, bezpieczniej.
Jak będę za 1,5 roku zmieniał to znów będę walczył Mondeo vs. Passat :)