Wpis z mikrobloga

Emmanuel Roth (Senior Animator) udzielił ostatnio wywiadu, w którym padło kilka ciekawostek dotyczących prac nad Days Gone oraz samego Bend Studio:

- W Bend Studio pracuje 130 osób, na początku było ich tylko 50
- Syphon Filter jest martwy, nie mają planów żeby wracać do tej marki
- Sony dało wolną rękę w zrobieniu nowego IP
- Prototyp hordy zombie powstał na... PS Vita
- Po skończeniu Uncharted: Golden Abyss było kilka pomysłów: horror, nowa gra na Vitę lub nowy Uncharted (stworzono nawet kilka poziomów)
- Od początku chciano, by to była fabularna gra akcji z otwartym światem
- VASG Studio (?) pomagało przy przerywnikach filmowych
- Twórcy chcą udowodnić, że to nie tylko "kolejna gra z zombie" stąd taki nacisk na fabułę i postacie
- Guerrilla również pomagała przy tworzeniu Days Gone


#daysgone #ps4
janushek - Emmanuel Roth (Senior Animator) udzielił ostatnio wywiadu, w którym padło ...

źródło: comment_8oQMX6RXLn9ZePkOHTc8paGypMB6aFYJ.jpg

Pobierz