Wpis z mikrobloga

@FantaZy: jeszcze powinni niesc transparenty leave means leave xD im dluzej sledze brexit tym bardziej sie przejonuje ze ci brytole to po prostu debile. Nic dziwnego ze maja niedobory lekarzy pomimo dobrych plac i musza sciagac ich do siebie skoro takich debili ciezko byloby wyksztalcic na sprzataczke a dopiero na lekarza.
  • Odpowiedz
@TurboDynamo: im się oczy otworzą, jak się drzwi za UE zamkną... i nagle się okaże, że za jedną wypłate nie można już kupić iphone'a albo polecieć na super wczasy w ciepłe kraje...
aha no i oczywiscie jak imigranci zwiną się do swoich krajów w którym będą mieli podobne warunki bo po co sie meczyć z angolami za te same pieniądze...
  • Odpowiedz
@MercedesBenizPolska: a ja bym powiedział, że po Legend :) Po prostu Accord się słabo sprzedawał, a 2.4 już w ogóle. Sprzedaż Hondy zmniejszyła się o połowę w całej Europie. Moda na downsizing silników panuje wszędzie ze względu na normy emisji spalin w Europie
  • Odpowiedz
A po co do Polandii?, Honda bedzie produkowac samochody w Japonii i wysylac je (bez cel) do EU, nie sa im potrzebne zadne fabryki w EU:)


@kaktusak: Nawet lepiej bo podobno przez fabryki w europie spadła jakość
  • Odpowiedz
@FantaZy: ostatnio mnie ktos przekonywal, ze jest luzik, ze zamykajo fabryki w UK, bo nowa robote mozna znalezc tego samego dnia. chyba ci debile z Hondy widocznie o tym nie wiedzo i sie glupki niepotrzebnie przejmujo xD
  • Odpowiedz
@Shewie: Jak nie ma. Oni nie mają magazynów w UK. Ich model produkcji opierał się na dostarczaniu przez ciężarówki części około godziny przed składaniem auta. W ten sposób ponad sto ciężarówek dostarczało części do fabryki jednego dnia. Cła nie są wielkim problemem. Problemem są papiery. A będzie ich masa, bo magazyny części Honda ma w UE. A UK nie będzie w UE i jest mega problem.
Dlatego albo trzeba budować
  • Odpowiedz