Aktywne Wpisy
Kwas747 +359
W #!$%@? mam te pizzerie. Chyba ich pogrzało ostatnio 40 zł za pepperoni. Nie zamawiam już od tych Januszu biznesu. Doszedłem do idealnych proporcji i stworzyłem idealne warunki wypieku w zwykłym piekarniku. Wolę to niż pizzę której 75% stanowi woda za prawie 5 dych. Włoska mąka? Zwykła 450, piekarnik z kamieniem na maksa i jechane.
#jedzenie71 #jedzenie #pizza
#jedzenie71 #jedzenie #pizza
ElPrimo +4
Cześć, mam 18 lat i od razu mówię, że jestem kompletnym laikiem i pierwszy raz cokolwiek o motocrossie dowiedziałem się wczoraj, ale stwierdziłem, że kupuje i nikt mnie przed tym nie zatrzyma XD
- Znalazłem coś takiego, co o tym sądzicie?
-jak wygląda sprawa z jazdą po lesie? Rozumiem, że bede go musiał jakoś tam przetransportować, bo z dojazdem nie ma szans?
- Przed jakąkolwiek próbą jazdy samodzielnej, polecacie się zapisać do
- Znalazłem coś takiego, co o tym sądzicie?
-jak wygląda sprawa z jazdą po lesie? Rozumiem, że bede go musiał jakoś tam przetransportować, bo z dojazdem nie ma szans?
- Przed jakąkolwiek próbą jazdy samodzielnej, polecacie się zapisać do
A jak Walijczykom (spoza stolicy, bo tu to tak nikogo specjalnie nie interesuje) mówię, że jestem z #cardiff, to mówią, że nie ten akcent :D
#walia #uk #zpturystyka
a poza tym to pierwsza taka sytuacja, ze ktos z Polski i poza Polska pyta mnie skad jestem i nie ma na mysli jakiejs miejscowosci w Polsce. jak dotad wszyscy zawsze pytali mnie o miejscowosc z Polski, wiec widocznie juz stamtad nie jestem ;-)
Czyli jakiś Walijczyk zapytał Ciebie (w jakimś walijskim mieście czy to było w Polsce) skąd jesteś? I Ty powiedziałaś, ze z jakiegos tam miasta w Polsce wiec zapytał z jakiego miasta w Walii z ciekawości a nie, ze myślał, ze jesteś Walijką czy coś w tym stylu.