Wpis z mikrobloga

@GrindujTopy: pomijając kapitalne wyciszenie a8 to tam masz też zapas mocy, więc nawet cisnąc 200 po autobahnie masz ten komfort podróżowania w ciszy. Umówię się na jazdę testową w salonie tą rav4, zobaczymy jak się sprawy mają ;)
  • Odpowiedz
@papciu: to fakt, dodatkowo ma tam grubsze szyby aby właśnie wyciszenie było jeszcze lepsze. komfortowo się tym audi jedzie do 240, później jest już głośno przez opony i opór powietrza.
najlepiej tak zrób, wyjedź na autostradę i sandał w podłogę :D
  • Odpowiedz
@papciu bo przy tych prędkościach najlepiej wrzucić tempomat. Wtedy nie ciśnie na czerwonym polu


@Krowa_i_kurczak: Wspominasz o tempomacie tak, jakby tempomat cokolwiek miał zmienić. Od tempomatu obroty Ci magicznie nie spadną gdy będziesz jechał te 140km/h

i jest tak dano głośno jak w każdym innym samochodzie z tego segment

To jest generalizowanie. Oglądnij sobie testy pomiaru dB (np. u zahara na autocentrum), rozbieżności w wyciszeniu aut z tego samego
  • Odpowiedz
Motor skrojony na 180km/h sprawi, że przy 140km/h w środku będziesz miał jęk katowanego silnika

@papciu: Jesteś pijany czy niespełna rozumu? Moja Ibiza ma książkowe v-max 173 km/h i przy 140 km/h na 5 biegu ma 4000 RPM, to tylko nieco podwyższone niż normalnie obroty jak na wolnossącą benzynę 1.4 (zwłaszcza, że VAG-owskie silniki nigdy się specjalnie wysoko nie kręciły, ten ma odcięcie przy 5800 RPM). Szum powietrza w zasadzie
  • Odpowiedz
@papciu to jest blokada elektroniczna, co więcej auto według gpsa udało mi się rozpędzić oczywiście w warunkach na to pozwalających na niemieckiej autostradzie do 189km/h. Co więcej bez większej zadyszki chociaż jechałem sam. Teraz męczę Corollę TS 2.0 hybrid i jest podobnie. Jest głośnawo ale to głównie szum z opon i szum powietrza. Moim zdaniem jest spory postęp względem poprzedniej generacji napędu hybrydowego
  • Odpowiedz