Wpis z mikrobloga

Czy ktoś orientuje się jak to jest ze zwrotem sprzętu przy zmianie warunków umowy? Wcześniej miałem dwa dekodery, według nowych warunków teoretycznie używam jednego. Muszę zwracać ten ,,nadprogramowy" sprzęt czy też będzie on po prostu nieaktywny, a całość oddaję po zakończeniu umowy? Pytam, bo w swojej głupocie o tym zapomniałem i tu pojawia się drugi problem. Przyszedł mi rachunek sporo większy, niż powinien, więc pomyślałem że naliczyli mi karę. Ale to chyba też nie to, bo cennik kar nie pokrywa się z moją nadwyżką. Facet z BOK powiedział, że mam jeszcze czas, kiedy ostatnio z nim gadałem (konkretnie do jutra). Wczoraj dzwoniłem ponownie, to nikt nic nie wiedział i każdy konsultant przełączał mnie dalej. Oczywiście pójdę do salonu z umową, ale jestem dość chory, więc pomyślałem że najpierw zapytam czy któryś mireczek miał podobny problem.
#upc
  • 4
@hotman: no właśnie na fakturze mam zupełnie inne kwoty niż na umowie. Poza tym w ogóle nie zgadza się jedna z usług. Dodam, że miałem już jeden rachunek po zmianie warunków i kwoty były prawidłowe.

@Zydomasoneria: już zmieniłem ustawienia pw, powinno być ok.