Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki zastanawiam się na poważnie, bez emocji, bez żalu i złości. Po co ja mam żyć? Totalnie nie widzę żadnego sensu. Jestem tym typem człowieka, o którym ludzie z zewnątrz myślą, że jestem skazany na sukces, że jak teraz mam źle, to na pewno zaraz się wszystko diametralnie odmieni. Dlaczego? Bo jestem w miarę przystojny i oczytany, to na pewno znaczy, że wszystko mi się układa. Mam 26 lat, kończę drugi kierunek studiów (śmiejcie się) i pracuję jako kierowca w uberze ~ 2000zł (sporadycznie jak się trafi to parę stówek więcej, ale rzadko, a czasem jest mniej) za 60-70h tygodniowo pracy za kółkiem, połowa czasu to nocki. Wracam z pracy, myję sie idę spać i wstaję do pracy znów. A w weekend studia. Pierwsza dziewczyna mnie zdradziła (alkohol, impreza) druga to samo (bogaty typ się trafił co chcial pobzykać) z jedną byłem 3 lata z drugą 4. Jestem z bardzo ubogiej rodziny, nie patologicznej, ale trochę dysfunkcyjnej. Nie miałem dobrego wzorca, wiem to. Rodzice typu co wzięli pierwszą pracę jaką mogli i tak zostali całe życie zarabiając z 2000. Nie znam się na typowo męskich rzeczach typu remonty mieszkania itd, ojciec to dość nieprzyjemny typ i robiłem wszystko byle nie być takim jak on, więc i nie nauczyłem się nic od niego.. Po 7 latach wynajmu wróciłem do rodziców, bo straciłem całość pieniędzy na psychologa, studia, kobietę i psychotropy, które biorę w ogromnej ilości, bo mnie trochę poryło po drugiej zdradzie. Tak więc... na cholerę ja żyje właściwie? Trochę się w myślach modlę o to, że mnie coś pier**** na pasach. Albo, że po prostu się nie obudzę. Nie mam odwagi samemu odejść, a nie mam zupełnie umiejętności (jak każdy w rodzinie poza siostrą, która po prostu wzięła bogatego starego dziada) by zmienić swoje życie. Po co tak egzystować? Przecież do końca życia czeka mnie wynajem pokoju w samotności i praca 2500zł max. Przeczytałem tony ksiązek i szczerze mowiąć nie do końca zgadzam się z Anthonym de Mello, że mam wszystko