Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Znacie jakies zwiazki gdzie jest duza roznica w pozycji spolecznej? Mam dobra prace, studia, lvl 33, a poznalem na tinderze dziewczyne lvl 24 pracujaca jako kasjerka, bez studiow. Spotkalismy sie kilka razy i ona jest cudowna, taka normalna, usmiechnieta, szczera, mamy wspolne tematy, przede wszystkim nie ksiezniczkuje. Sam nie wiem co o tym myslec. Troche to dla mnie dziwne ze taka dziewczyna jak ona nie poszla na studia. Nie jestem jakims programista 15k jadajacym codziennie w restauracjach, mysle ze mamy raczej podobny sposob zycia, a wrecz o wiele lepiej sie przy niej czuje niz przy kolezankach z pracy, tak swobodnie, nie musze sie napinac zeby udawac niewiadomo kogo.
Macie jakies doswiadczenie w tym temacie? Przewaznie laski pracujace jako kelnerki, kasjerki itd to karyny albo dziewczyny studiujace zaocznie. Gdzie jest haczyk i czy w ogole jest?
#zwiazki #tinder #badoo #

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania: haczyk taki że proóbują same się utrzymać, bo może nie mają wsparcia od rodziny? a może nie wiedzą czego chcą i nie idą na psychologie jak inne #!$%@?. a może studia ich nie interesują, a kasjerka to faza przejściowa? każdy ma swoją historię
  • Odpowiedz
@Baitka:

bo wiele jest takich par gdzie to kobieta wiecej wnosi do zwiazku

bo jest

W jaki swiecie ty zyjesz dzbanie

po prostu czasami wychodze z piwnicy
  • Odpowiedz