Wpis z mikrobloga

Hej Mirki i Węgierki,
pierwszy wpis here.

Story time.
Zamówiłem sobie buty przez internet, na adres firmy w której pracuje. Popularna praktyka. Nigdy nie zawiodło. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie gdy siedząc przed kompem dostałem smsa o treści "UPS:Kurier nie zastał nikogo pod adresem" xDD.

Myślę sobie, dobra nie będę robił burzy w szklance wody. Odbiorę paczkę w punkcie.
Sprawdzam w którym punkcie paczka, okazuje się że w innym mieście (dojeżdżam do pracy), blisko mojego adresu zamieszkania. Myślę sobie WTF. Nigdzie nie podawałem swojego adresu, w sklepie nawet się nie rejestrowałem.

Dobra, odbieram paczkę. Na paczce mój adres domowy, w środku faktura z właściwym adresem(firmy).

Napisałem maila do sklepu o potwierdzenie jakie moje dane posiadają.
Jestem pewien że nigdzie nie podawałem swojego adresu domowego, przynajmniej nie do tego zamówienia (jestem wyczulony na tym punkcie). Trochę podejrzewam że UPS mogło gdzieś trzymać moje dane i coś przekręcić w trakcie realizacji zamówienia, co nadal jest trochę słabe.

No i zastanawiam się w sumie co zrobić, gdzie taki fant zgłosić. Co zrobić zanim gdzieś zgłoszę. Może jakiś Mirek dobra rada spod #prawo ?

#kiciochpyta no i słynne #rodo
  • Odpowiedz