Wpis z mikrobloga

@#!$%@?: zgadza się to był i jest i będzie zawsze problemem, dopóki cv będą w grze, przy czym akurat saipan przed zmianami na swoim tierze był mocno op:). Natomiast w tym przypadku, jeżeli już daje po dwa cv na bitwę, to mogło chociaż zamieszać tak, żeby jakakolwiek szansa na grę była. A tak zapomnij. Wrogie cv po prostu nas rozjechały i było po zabawie.
@Slay72: Są. Żeby powiedzieć, że nie są, musiałbyś przedstawić jakieś dowody... samo "zrób x i zobaczysz" nie wystarcza, bo mamy mózg ustawiony tak, żeby przypasowywać to co widzimy do własnych tez. Ja robię mały eksperyment teraz z mm na 8 tierze, bo wszyscy narzekają, że same dziesiątki losują. No to sprawdzam njak to jest. WG twierdzi, że skill graczy nie ma żadnego znaczenia przy doborze drużyn, więc jest to losowe. Znaczenie
@Budo: Obserwuję mm od kilku miesięcy dzięki mm monitorowi. Oczywiście jest to random, a gracze dobierani są z puli która jest akurat dostępna. I to się zgadza. Zauważyłem jednak że w 70 - 80 procentach przypadków mm dobierane jest tak, że średnia pula zdobywanego przez tam xp na danych okrętach jest podobna +/- 50 -200pkt. (przykład jak na załączonym zdjęciu. Co nie oznacza że na poszczególnych pozycjach masz graczy z takim
Pobierz Slay72 - @Budo: Obserwuję mm od kilku miesięcy dzięki mm monitorowi. Oczywiście jest ...
źródło: comment_NSOTHAP5KeonDKpKqCwMj4Y1chElgep0.jpg
@Slay72: Ja nie mogę wyjść z podziwu jakim cudem gra która ma już tyle lat na karku, tyle eventów, nowych drzewek okrętów, rebalansów może zrobić tak gówniany matchmaking. Wiem dlaczego tak robią bo rozmawialiśmy o tym na TS z wami, ale ich myślenie jest idiotyczne. Rebalans spieprzyli, matchmaking spieprzyli. Czasami aż żal, że przegrało się w tą grę tyle bitew i patrzy się jak zdycha przez idiotyzmy wargamingu.