Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
mam w #!$%@? problem ze sobą i to na tyle, że rozważam odejście z tego świata, bo nie da się już dłużej tak żyć
mam 20 coś lat, studiuję wymarzony kierunek i mam szansę na pracę marzeń, niby wszystko jest tak, jak ma być, nie mam problemu z pieniędzmi, mieszkam w spoko miejscu, teoretycznie nie uskarżam się na samotność i mam wszystkie przesłanki, żeby móc spojrzeć w lustro i powiedzieć, że żyję szczęśliwym i spokojnym życiem
jednak nie jest tak fajnie. mam chroniczne poczucie pustki i bezsensu, wszystko co robię to jeden #!$%@?, bo i tak nic nie ma znaczenia, nic mnie nie cieszy, nic, #!$%@?, nic zupełnie. chcę przespać swoje życie, żeby mieć ten szajs z głowy już. notorycznie czuję samotność nawet przy najbliższej mi osobie i mam wrażenie, że ta osoba mnie kompletnie nie rozumie, mówię, że nie mam ochoty zwlec się z łóżka, to słyszę, że wymyślam i mam przestać. do tego dochodzi ciągłe zamartwianie się o wszystko, nie pamiętam kiedy ostatni raz moja głowa była pusta, że wychodzę z domu i nie atakuje mnie 1000 myśli pod tytułem "co jeśli..." ani nie zamartwiam o moją najbliższą osobę. nie ma dnia, żeby nie czuć takiego zmęczenia, że jestem w stanie spać na wycieraczce w przedpokoju. póki co nie zawalam swoich rzeczy na uczelni ani w pracy, ale cały czas mam poczucie, że coś jest źle zrobione. nigdy nie czuję zadowolenia ze swojej osoby, mam ciągłe poczucie niewydolności i beznadziejnej #!$%@?ści mnie. niby cały czas ciągnę do przodu, nawet jak bardzo mi się nie chcę to idę do roboty, na uczelnię, żeby chociaż próbować sobie wmawiać, że jest ok, no bo przecież dwie najważniejsze warstwy mojego życia mam pod kontrolą, ale czuję, że coraz bliżej jest moment, kiedy w końcu pęknę i wszystko #!$%@? strzeli. myślicie, że to czas na specjalistę czy wystarczy odpocząć i będzie spoko? wszystkie rady mile widziane, tekstów o samobójstwie rzucać nie musicie, bo codziennie się pytam siebie na #!$%@? ja żyję