Wpis z mikrobloga

@kol: To nie Apple odmówiło naprawy a gówniany serwis w Polsce.
Mam v3 od premiery który nosze na codzien, siłowni, biegam, pływam, narty itp i zero problemow.
Otworz czat na stronie Apple IE / UK / DE i powiedz im jak to wyglada.
Napisz ze nie masz opcji odnieść do sklepu i czy moge CI dac DHLa. Miałem problem z poprzednim zegarkiem (wyleciała uszczelka ale z mojej winy) i bez problemu to załatwili bo do serwisu oryginalego mam 100km.

Miałem problem w PL z MacBookime - naped na plyty nie działał. Cortland chciał 2k za naprawe, będac w Berlinie na weekend, zaniosłem do salonu - wymieione za free w 3h.
  • 1
@papaj122: Chuna spróbuje zrobić to samo. Infolinia Apple nie zna przyczyny tej usterki ale skłania się do stanowiska iSpot. Uszkodzenie mechaniczne. Jak powstało? Nie wiemy.