Aktywne Wpisy
booolooo +16
#chwalesie #zrobtosam #remontujzwykopem
Jak miałem 17 lat rodzice bali się, że sobie u***rdole palec katówką, także poza koszeniem trawy nie robiłem wiele.
Po 15 latach w międzyczasie jak wykańczam swoją chatę (trzecie mieszkanie). Zrobiłem mały remont prysznica u nich.
Zawód mam totalnie nie związany z wykończeniówką xD
Jak miałem 17 lat rodzice bali się, że sobie u***rdole palec katówką, także poza koszeniem trawy nie robiłem wiele.
Po 15 latach w międzyczasie jak wykańczam swoją chatę (trzecie mieszkanie). Zrobiłem mały remont prysznica u nich.
Zawód mam totalnie nie związany z wykończeniówką xD
Runaway28 +9
#przegryw no cóż jedno czy dwa piwa na lepszy sen, w końcu trzeba się wyspać przed kolchozem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Witam,
na wstępie dodam, że jestem amatorem.
"Specjalista" od paneli układał je na podłodze od razu po wyjęciu z paczki, a dodatkowo nie zrobił odpowiednich dylatacji od ściany.
Jako rezultat panele trochę wilgoci wchłonęły, powiększyły się i oparły się o ściany.
Minęło kilka miesięcy w nieogrzewanym domku. Cala podłoga się pofalowała.
Szukam kolejnych specjalistów, którzy to poprawią, sam się na tym nie znając.
Czy możecie mi coś doradzić?
Niektórzy chcą te panele rozkładać, skracać i układać od początku.
A inni mówią, że pióra wpustowe pewnie sa lekko spuchnięte i nie da rady bezkolizyjnie tego rozłożyć i złożyć i sugerują próbę odcięcia paska paneli przy ścianie, tworząc w ten sposób dylatację.
Najchętniej poprosiłbym o pomoc kogoś znajomego, ale domek jest dość daleko od miejsca zamieszkania obecnego, a znajomi uwikłani w dzieci i swoje problemy... to juz nie te czasy, że się skrzykiwalo ekipę znajomych i malowało czyjeś mieszkanie.
Mam spore obawy, że ci wioskowi specjaliści tylko pogorszą mi stan tych paneli.
Szukałem ich na fejsie, prosząc o polecenia, ale zgłosiło się tylko 3, którzy sami się polecili...
Jak mogę uniknąć wtopy?