Wpis z mikrobloga

@guest: bez takiej agresji kolego. Ja mam miesiąc próbny od 9 lutego, podłączyłem sobie xboxa, telewizor i dwa telefony, nic nie robili, podłączyłem kolejny, a tu taka niespodzianka( ͡° ʖ̯ ͡°) Stracili klienta
@guest: przed chwiłą pytałem support, dzwoniłem, literowałem swojego emaila imie i nazwisko, gość po angielsku powiedział mi, że na tamtym telefonie który podłączyłem było wczesniej konto i musze zapłacić ( ͡° ʖ̯ ͡°) trudno
@szpieg_z_krainy_deszczowcow: Nie kreci. Nie wiem czy zawsze tak bylo, ale Netflix faktycznie blokuje darmowe konta jezeli wykryje, ze ich platforma byla uzywana juz na danym urzadzeniu na koncie trial.
Na PC trzeba wyczyscic ciasteczna i licencje multimediow (zakladka zaawansowane).
Natomiast na Androidzie wymuszamy zatrzymanie aplikacji i czyscimy jej dane.
Logujemy sie na nowe konto i korzystamy bez blokady ;d
@szpieg_z_krainy_deszczowcow: jeśli korzystasz z próbnego raz, to musisz sie martwić najdłużej miesiąc( ͡° ͜ʖ ͡°) Konto zostało zablokowane na wszystkich urządzeniach, ale myśle, że gdybym nie anulował płatności "od razu" po dostaniu bezpłatnego konta to by go nie zablokowali, bo jest to raczej walka z "kontami za 5 złotych" na allegro, a nie januszami i jest to dosyć logiczne, bo z takimi należy walczyć(kontami za 5, a