Wpis z mikrobloga

@werczi_: nie na gwarancję tylko z tytułu rękojmi i żądanie wymiany na nowy (tylko dane wcześniej sobie skopiuj).
Na gwarancję jak oddasz to wiele tygodni możesz czekać. Rękojmia da Ci odpowiedź do 14 dni.
Pewnie będą chcieli naprawiać ale ja bym sie upierał.
  • Odpowiedz
  • 0
@YogiYogi Dziękuję. Tylko jak opisać daną wadę? Żeby rzeczywiście była istotna i wzięta pod uwagę jako wada techniczna produktu. I czy rzeczywiście od razu żądać wymiany produktu na nowy?
  • Odpowiedz
@werczi_:Otwierasz laptopa i widzisz paski. Nie mozesz korzystać z urządzenia. Koniec.
Jak zażądasz wymiany na nowy to dostajesz nowy lub naprawiony z karteczką że koszt wymiany na nowy byłby zbyt duży i dlatego naprawili. Nie każą dopłacić bo to tak nie działa. Masz dwa lata prawo do rękojmi. W razie wątpliwości dzwoń do federacji konsumentów lub powiatowego rzecznika praw konsumentów.
  • Odpowiedz