Wpis z mikrobloga

#banggood stacza się coraz szybciej. Otrzymany towar dostarczono mi roztrzaskany, dostali zdjęcia szczegółowych uszkodzeń, etykiety i SKU oraz unboxing w formie linka do youtube. Dostałem odpowiedzi:
A) First of all, could you please send us some photos and a video to show some details of the issue. Requirements are listed as follows.
1.In the photos, we could clearly see product’s shipping label and SKU bar code, which stick on the package of the parcel and the product protecting bag
2.In the video, we could clearly see your product's problem

a nastepnie:
B) may you tellme which order and product ID do you mean ?
(oczywiście odbijają wiadomość w której również w formie tekstowej jest podany numer SKU i numer zamówienia, który jest też w temacie wiadomości, sporu :)

- Tak traktuje się klienta VIP5 :)
I żeby nie było, że #paypal jest lepszy... coraz częściej upierają się, że jak ktoś chce zwrot kasy (przedmioty za max $20-30 to niech odsyła produkt a jak chce ktoś częściowy zwrot za np. inny kolor telefonu niż zamówił to proponują niewiele więcej niż sprzedawca. (banggod zaproonował 10$ za telefon wart $140 a #paypal $18 bo tyle obecnie wynosi różnica w cenie "koloru" :)
Reklamacja w #revolut jest jeszcze bardziej nieugięta, odeślij to będziemy dalej rozmawiać a jeśli kupiliście z kartą #mastercard to odrzucają wszelkie roszczenia jeśli nie wykupiliście opcjonalnego ubezpieczenia :)
#zakupyzchin #januszebiznesu
  • 11
I żeby nie było, że #paypal jest lepszy... coraz częściej upierają się, że jak ktoś chce zwrot kasy (przedmioty za max $20-30 to niech odsyła produkt a jak chce ktoś częściowy zwrot za np. inny kolor telefonu niż zamówił to proponują niewiele więcej niż sprzedawca. (banggod zaproonował 10$ za telefon wart $140 a #paypal $18 bo tyle obecnie wynosi różnica w cenie "koloru" :)

Reklamacja w #revolut jest jeszcze bardziej nieugięta, odeślij
@sylwek2k: nie pasuje mi, że ktoś się "pomylil" a ja w nagrodę musze czekac 2mc na własciwy towar zamiast 2-3tyg.
Rozsądnie podchodzę do sporów/roszczeń, ale niech ktoś nie traktuje mnie jak intruza w sytuacji kiedy chcą mi oddać wyłącznie różnice w cenie przedmiotu ktory zakupiłem (chodzi mi o kolor).
nie pasuje mi, że ktoś się "pomylil" a ja w nagrodę musze czekac 2mc na własciwy towar zamiast 2-3tyg.

Rozsądnie podchodzę do sporów/roszczeń, ale niech ktoś nie traktuje mnie jak intruza w sytuacji kiedy chcą mi oddać wyłącznie różnice w cenie przedmiotu ktory zakupiłem (chodzi mi o kolor).


@widmo82:

nie kumam, kupujesz na drugim koncu globu i chcesz "szybko". Kupuj w PL, jak chcesz miec szybko.

I nagle jak dostaniesz wiekszego
@sylwek2k: Tak, ktoś dla kogo kupowalem telefon kalkulował różnice w cenie i własnie taką uznał za optymalną by kupić taki a nie inny kolor, jeśli różnica w cenie byłaby większa to zaakceptowałby zmianę traktując ją jako korzystniejszą mimo zmiany koloru. Ogladasz auto w salonie i za wybrane kolory jest dopłata extra... ktos mowi ze zejdzie z ceny koloru mało popularnego... kupujesz bo akceptujesz ten kolor. Nic tu dziwnego nie ma.
Ogladasz auto w salonie i za wybrane kolory jest dopłata extra... ktos mowi ze zejdzie z ceny koloru mało popularnego... kupujesz bo akceptujesz ten kolor. Nic tu dziwnego nie ma.


@widmo82:

oczywiscie, ze jest...
Ja np rozowego bym nie kupil. A az tak z ceny nie mogli by zejsc, zeby oplacalo sie go przemalowac xD

Po raz kolejny, dostales uczciwa propozycje - zwrot telefonu i tym samym zwrot kasy. Chciales isc