Wpis z mikrobloga

@joolekk: Po robo robiłem zakupy na szybko a w domu zauważyłem ten #!$%@? syf.
A #!$%@? lidl dołoży w przyszłości wszelkich starań żeby takie sytuacje się nie zdarzały.
  • Odpowiedz
@jaco666b: Skoro takie bylo to po co kupowales? Zeby na wykop wrzucic i rozpetac gunwoburze? Bo raczej nie przypadkiem, biorac do reki od razu czuc ze powietrza w srodku nie ma.

Skad wniosek ze to pogryzione przez szczury? Cos rowno sobie gryzly :)
  • Odpowiedz
@Dante27: Kolego, ja nie idę do sklepu po chipsy i colę, tylko ładuję szybko koszyk i #!$%@?.
Na 3 paczki jedna jest zaorana.

Skąd wniosek, że gryzonie? No tak może głodny pracownik #!$%@?ł trochę opakowania, i wygryzł dziury na środku torby...
  • Odpowiedz
A #!$%@? lidl dołoży w przyszłości wszelkich starań żeby takie sytuacje się nie zdarzały.


@jaco666b: a czego innego oczekiwałeś? Kupiłeś produkt w uszkodzonym opakowaniu, ale nie da się tego w żaden sposób udowodnić że sam go nie pogryzłeś. Tym bardziej że widać uszkodzenie na pierwszy rzut oka
  • Odpowiedz
@sal3m: Jak idziesz do sklepu to wszystko dokładnie oglądasz czy nie jest uszkodzone? Bo ja nie.
Trzeba być #!$%@?ętym, żeby uszkodzić samemu opakowanie i robić tutaj wpisy na ten temat.
Poza tym dwie akcje sprzed kilku dni czyli gwóźdź w pitcy ( ͡° ͜ʖ ͡°) oraz pająka w oliwkach też możba uznać za cwaniactwo.

Dajmy się dymać dalej z takim podejściem.
  • Odpowiedz
@jaco666b: jak biorę do ręki paczkę chipsów to wiem że powinna być hermetycznie zamknięta z gazem w srodku, jak kupuję śmietanę to wiem że wieczko powinno być napięte, jak kupuję sok to wiem że gwint zakrętki powinien być złączony z zakrętką i tak dalej i tak dalej

to nie wymaga żadnego zaangażowania bo rzuca się w oko w momencie kiedy sięgasz po towar z półki
  • Odpowiedz
@jaco666b: No ok, przy wiekszej ilosci mozna sie zagapic faktycznie, jesli kupowales 3x na raz, ale...

Rownie dobrze mogles sam takie dziury zrobic i wrzucic na wypoka z afera z dupy ze gryzonie, nie twierdze ze tak bylo, ale niektorzy ludzie dla chwili fejmu sa w stanie zrobic duzo, a i nie udowodnisz teraz ani tego ani tego :)
Byles w sklepie (tak przypuszczam po "lidl ma to w dupie")
  • Odpowiedz
@JustMightBe No tak, lepiej jak bym napisał EJJJJJJJJ KUUUUURRRWAAA MOOORDY!!
@sal3m w tym momencie to wina sprzedawcy czyli zleceniodawcy producenta więc jeden #!$%@?.
Jak by Ci pracownik sklepu X nasrał do paczki, a później ją zgrzał oryginalnie to by było wszystko cacy prawda?

Piszesz, że powinno być z gazem...a jak by było z gazem z dupy czarnucha zamiast gazem X?!
#!$%@?, smakowało jak gówno więc
  • Odpowiedz
@jaco666b: Lol, to piszesz ze "hurr durr lidl ma to w dupie" ale jednoczesnie "przeciez nie bede jechal 3km zeby artykul za 3zl wymienic", ale "#!$%@?, wrzuce na wypoka moze jakas gownoburza wyniknie", zamiast zglosic to do odpowiednich instytucji i samego sklepu. Na koniec postawiles stwierdzic "tak tak dawajcie sie dymac" (jak na razie to wydymac dales sie wylacznie Ty i to do tego pokornie) ale nie pofatygowales sie zeby
  • Odpowiedz