Aktywne Wpisy
KRZYSZTOF_DZONG_UN +117
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +8
Poprzedni właściciel mojej #yamaha mt07 używał oleju Motul 4t 7100 10w40. Kupować taki sam, czy jest jakiś lepszy?
Jakich wy używacie?
7100 jest dobrym olejem, więc jak chcesz go wlać to lej i nie rozważaj nie wiadomo ile.
Możesz lać 7100, valvo synpower. Możesz też się porywać na motul 300v, liqui moly, bel ray, ale wiele nie zmieni to.
@WrAx: Jak chcesz zrobić silnikowi kuku, jak najbardziej ;)
"Nie lej tego bo ci silnik wybuchnie." :o
Wszystko tylko nie Castrol. No, chyba że do łańcucha, to tak.
300V to olej stworzony do jazdy w warunkach torowych i nie zapewnia dobrego smarowania przez kilka tysięcy kilometrów codziennego użytkowania, czyli naprzemiennego grzania i chłodzenia silnika na krótkich dystansach. Ja wiem że panuje przekonanie najdroższe = najlepsze, ale czasami nie warto przepłacać :)
@Kantee: wlej
@WrAx:
Ale nikt Cię nie próbuje podpuszczać, mówię Ci jak wygląda sytuacja, nawet Motul nie zaleca stosowania 300V w warunkach drogowych. Czemu? Poczytaj sobie chociażby czym są oleje podwójnie estrowane.
300V ma świetne właściwości, tak mechaniczne, jak i chemiczne, ale może przez 1000km, później m.in. estry ulegają rozpadowi, olej się