Wpis z mikrobloga

#reklamacja #sizeer #obuwie #ubrania #pytanie #pytaniedoeksperta

Mircy,

2 mc temu kupiłem w Sizerze (Kraków, futura) buty, który posiadają jakiś fabryczny defekt. Po 30 minutach chodzenia trzeba ściągnąć jednego bo tak ciśnie że nie da sie wytrzymać. Wada jest w zaznaczonym miejscu - but jest w tym punkcie węższy (o ok 1 cm) od drugiego (widać to nawet jak się oba położy na płasko obok siebie). Na początku myślałem że się to rozbije ale nie ma szans bo wina jest podeszwy, która się nie rozciągnie przecież...

Zaniosłem do reklamacji do sizeera. -> dziś po 14 dniach dostałem sms że reklamacja jest nieuwzględniona i zapraszają po odbiór. Po ch$j mi je odbierać jak nie da się w nich chodzić? Co mogę zrobić w takiej sytuacji - zna ktoś mechanizm działania reklamacji w tym sklepie? Podejrzewam że jakiś kretyn obejrzał je z zewnątrz i stwierdził że nie widzi roznicy :|

Toczyć gównowojnę z nimi czy lepiej odpuścić i omijać na zawsze sklep i producenta?
po1nc - #reklamacja #sizeer #obuwie #ubrania #pytanie #pytaniedoeksperta

Mircy,

...

źródło: comment_ioEdI1vCr0rc9kbIvfiLhRSFSQOoXkvs.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@Salty_donut: zgadza się, natomiast nie jest moim obowiązkiem analizowanie przyniesionej pary butow przez ekspedienta czy nie ma wady bo jakiś chinczyk źle zgrzał gume maszyną. wiadomo że są pewne rzeczy co wychodza po czasie
  • Odpowiedz
@RoastieRoast: na takie mnie stać ( ͡° ͜ʖ ͡°) , poza tym co za różnica czy wysokiej czy niskiej jakości? jak jest sprzedawany jako nowy przez sklep to ma być zgodny pozbawiony wad

pojadę w poniedziałek odebrać te buty i wrzucę jedno zdjęcie tutaj które w 100% wyjaśnia sprawę
  • Odpowiedz