Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć wszystkim,
pod koniec grudnia zerwałem z dziewczyną z którą już dłużej się nie układało. Były zwady o to, że nie mam dla niej czasu, że nie piszemy tak dużo jak dawniej i że skupiam się na sobie. Fakt - uczęszczam do pracy, która mnie nie satysfakcjonuje, ale #piniondz musi być, więc chodzę po to aby mnie było stać na swoje przyjemności zarówno jak i na opłaty. W wolnym czasie od pracy uczyłem się programowania, ponieważ nie studiuję, a jestem samoukiem i robiłem projekty do portfolio. Moje życie opierało się na tym, że 4x w tygodniu wstawałem, robiłem sobie śniadanie, lunch do pracy, praca, troszkę posiedziałem przy kompie aby uszczelnić wiedzę, a i gdzieś w międzyczasie pisałem z moją byłą różową, przychodziłem z pracy zmęczony po paru godzinach stania i nie chciało mi się pisać z nią tylko coś obejrzeć.
No i o co chodzi? Chodzi o to, że ona potrzebowała tego aby sobie popisać, co dla mnie z perspektywy czasu było mega #!$%@?ące, bo nie mogłem się zająć sobą, tylko musiałem z nią pisać.
Kiedy jej tego nie dawałem - wymyślała sobie, że nie mamy tematów do rozmów, że już czuje, że coś się sypie, a ja w tym czasie siedziałem sobie przy kompie i klepałem kolejne linijki kodu (,).
Dla mnie udziwnieniem tego stanowił fakt, że skoro ona oczekuje ode mnie tego, że sobie popiszemy to dlaczego nie mogę do niej przyjść po pracy? (standardowo kończyłem o 19/20) Nie wiem, przez 1.5 roku związku nie poznałem jej rodziców ani do domu mnie nie chciała zaprosić. Ja natomiast ją zapraszałem do siebie jak miałem wolne albo po prostu mieliśmy ochotę na igraszki, a w domu nikogo nie było.