Wpis z mikrobloga

@Bergkamp: rework wygląda jak próba zachęcenia graczy do gry lotniskami (których i tak nigdy nie będzie nawet w 20% tyle, ile graczy jakiejkolwiek innej klasy w grze) i zniechęcenia całej reszty. Jak firma jebnie na plecy z tego powodu to nawet mi jej nie żal, serio. Ale rozwalają mnie lata "pracy", przygotowań, testów, sztab ludzi i tysiące testerów na PTS. I efekt zupełnie taki, jakiego obawiała się większość ogarniętych graczy, którzy
Gdyby im nie zależało, to nie zmarnowaliby tylu roboczo godzin. A, że już zmarnowali, zależy im jeszcze bardziej ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Bergkamp: bzdura. Szczególnie widać po tym, jak zignorował feedback z testów - tam ewidentnie ktoś uznał, że wpakowali w to już tyle kasy i zasobów, że nieważne jak to ludzie przyjmą, musi iść do produkcji i zasadniczych zmian już nie będzie. Ten rework jest tak
@TwojStaryToKorniszon: @Bergkamp: Rework nie jest aż tak zły, jak wszyscy go widzą. Ale fakt, w obecnej mecie wszystkie niszczyciele z wyłączeniem japońskich kanonierek mają #!$%@? jak w ruskim czołgu. Zaś te japońskie masakrują wszystko co lata ( ͡º ͜ʖ͡º) Podstawowy problem stanowi to, że lotniskowce posiadają nieskończoną liczbę samolotów. Mogą nimi latać do znudzenia. Sam tak gram, że rzucam samoloty na najkrótszą możliwą linię i
źródło: comment_R8LjtMJKyGJvVZFVp6FjqeO7UHeqgQd9.jpg
@Mr_Aves: @TwojStaryToKorniszon: @Bergkamp: @WG_Lumberjack Dla porównania stary independence, jak dla mnie, to CV na chwilę obecną są po prostu OP. A ludzie grają nimi jeszcze gorzej, niż wcześniej. WG osiągnęło tym reworkiem dokładnie przeciwny skutek, niż zamierzony. Zamiast zmniejszyć "przepaść" w "skilu" to tylko dorzucili łopat do wąwozu. Wszystko przez 3 durne decyzje projektowe, które są bajecznie proste do naprawienia. Ale po co słuchać graczy, inwestorzy są ważniejsi (
źródło: comment_y8yoeczabbwiLaIDPUXw9dH9nYU9L5Rs.jpg