Ja nie mogę. Luxmed to szczyt żenady. Obsługa z roku na rok co raz gorsza. Można by powiedzieć, że palma im odbiła z braku konkurencji. Właśnie zadzwonili do mojej kobiety, z informacją, że w placówce do której była umówiona nie ma szczepionki. Godzinę przed wizytą się zorientowali (godzinę tam się jedzie). Ma iść do innej placówki. Tylko nikt w niej nie mówi po angielsku. A moja kobieta mówi 10 słów po polsku na krzyż ( i tak doceniam, że się stara). Placówka w innym miejscu, a ja nie mogę do niej dotrzeć w czasie krótszym niż 2 godziny. No po prostu dramat. Już 2 raz wyczyniają taki numer. I gdybyśmy to umówili tego samego dnia, ale nie! 3 tyg wcześniej. Mieli na to 3 tyg by przygotować tą j!@#!ą szczepionkę. A ty potem świeć oczami przed ludźmi, że nawet dzikie azjatyckie regiony ( przynajmniej w naszym mniemaniu) mają lepszą jakość obsługi. Nosz witki opadają.
@mamajasia12: wiesz, ale tego w pół roku się nie da. A jeszcze niedawno nie planowała zostać. Ot tak nam wyszło. Ale samo zachowanie Luxmedu już powala. Nie brak jej znajomości angielskiego
Wpis z mikrobloga
Skopiuj link
Skopiuj link