Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ominius: Pełna zgoda, strasznie to #!$%@?ące gdy kolejne naprawdę efektowne standardy są olewane. Przecież z tego co można wszędzie wyczytać to HDR w ogóle nie wpływa na wydajność, a przecież jest coraz bardziej popularny w telewizorach, monitorach i telefonach, nie wiem jak z projektorami na ten moment. Chociażby Wiedźmin 3 ma naprawdę słabiutki HDR, przynajmniej na PS4.
@BigBadBat: druga sprawa, że HDR to jeszcze raczkuje, TV które potrafi osiągnąć chociaż te 800 nitów można policzyć na palcach jednej ręki są to głównie high end OLED-y, a o 1000 nitów to już można zapomnieć (gdzie tą wartość uważa się za prawdziwe HDR gdzie patrząc można już powiedzieć wow fajny bajer).

Druga sprawa, że te standardy zaczynają się mnożyć podstawowy HDR, potem HDR10, HDR10+, komercyjny Dolby Vision etc
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PortalZeSmiesznymiObrazkami: Dokładnie, ciekawy jestem zawsze na którym dokładnie standardzie oparty jest HDR w danej grze. I czy ciężko jest "zaktualizować" tytuł tak, żeby obsługiwał nowszy standard. Brakuje mi takiego przyszłościowego podejścia :/ Podobnie jak boli mnie brak switcha do blokady/odblokowania fps w każdym tytule, ulepszone konsole przykładem, że coś takiego jak najbardziej może się przydać.