Wpis z mikrobloga

#rustlang #gamedev #programowanie

Czesc, Mirki i Mirabelki! Na potrzeby dwoch przyszlych gier stworzylem Kaiju - embedowalny assembler do gier i symulacji, ktorym programuje sie wirtualne maszyny. Na gifie jest demo przykladowej oldschoolowej konsolki :D
btw. Projekt powstal w Ruscie - cudowny jest to jezyk ()

Link do zrodel: https://github.com/PsichiX/kaiju-toolset/tree/master/demo-emulator
PsichiX - #rustlang #gamedev #programowanie

Czesc, Mirki i Mirabelki! Na potrzeby dw...

źródło: comment_LHqs3dmAjFPBFGUjBUbkxamCIXgbaPHI.gif

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
@sentoxo: Między Rustem a C++ to: sensowna składnia, duża większa ergonomia, brak możliwości pisania idiotycznego kodu, nowoczesny system typów. Większość z tego aplikuje się też do C#/Javy, może oprócz ergonomii (głównie przez brak odśmiecarki) ale to zyskujesz dużo lepszą wydajność i łatwość pisania niskopoziomowego kodu (gdzie w Javie musisz się bawić w jakieś JNI które jest drogą przez mękę).

Żeby nie było za różowo, to pisząc w Ruście przez większość czasu
  • Odpowiedz