Wpis z mikrobloga

@dwa_koty_kastrowane: miałem dwa auta na gwincie. VW Polo na profesjonalnym gwincie i Audi A6 na s-line lub podróbkach i w obydwu przypadkach to samo. w Polsce nie da się na tym śmigać, #!$%@? idzie dostać, natomiast w Niemczech czysta poezja, auto jedzie jak przyklejone. na Polskich wertepach podskakuje, wszystkie elementy plastikowe zaczynają wydawać dźwięki i ogólnie to bardziej denerwowało niż dawało frajdę.
Myślę nad założeniem gwintu do swojego auta. Ktokolwiek z was jeździ na takim zawiasie mógłby się podzielić opinią na jego temat?


@dwa_koty_kastrowane: Kupiłem auto z gwintem i jest to totalny dramat, plomby z zębów wypadają. Na wiosne zmieniam zawieszenie na serię. Nie rozumiem po jakiego grzyba to montować, ani to wygląda ani jeździ.
@John_archer jest gwint i jest gwint. Można mieć wygodniejsza jazdę na gwincie niż na serii ale można również zrobić sobie taczkę. MiTo w serii jest dalekie od wygodnego auta ale nadrabia cała reszta plus lubię jak siedzi nisko a nie stoi wysoko jak koza. Tyle.
@dwa_koty_kastrowane: To po co pytasz skoro ci się to podoba i wiesz jak się zachowuje? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

koza


Lepsza koza niż auto które wyglada jak rozdeptane przez słonia ( ͡° ͜ʖ ͡°) Fakt może jestem trochę zirytowany na barana który to wsadził i teraz jestem zmuszony ponosić koszty.
@John_archer pytam innych jakie mają doświadczenia z konkretnymi producentami, takie dziwne? KONI będzie sztywne w #!$%@? podczas gdy Bilstein będzie miękki i wygodny. Veitec czy FK może być kompromisem między wygoda a jakością za 1/3 ceny Bilstein więc stąd moje pytania.

Fakt może jestem trochę zirytowany na barana który to wsadził i teraz jestem zmuszony ponosić koszty.


Sorry ale widziały gały co brały.

I serio trzeba nie mieć gustu żeby uważać że
dwakotykastrowane - @John_archer pytam innych jakie mają doświadczenia z konkretnymi ...

źródło: comment_4lVgMuSrgijxkA7jbyXcHjb1X79Pze7K.jpg

Pobierz