Esperanto- język łatwy do nauczenia, politycznie neutralny, miał nim się posługiwać cały świat. Kto się nim posługuje? Garstka osób Myślicie, że bitcoina może czekać taki sam los? #kryptowaluty #bitcoin
@multiwitamina sprawę z esperanto pokrzyżowała trochę wojna. No i kiepska promocja. Poza tym esperantyści w sam język wplątują jeszcze jakieś dziwne idee.
@multiwitamina: pamiętam na jakiejś wycieczce w podstawówce jakaś nawiedzona babka opowiadała o tym "języku" (coś a'la świadek jehowy - strasznie w to wierzyła choć było to kompletną kichą).
a co bitcoina.. spójrz na wykres z 2Y. myślę, że odpowiedź sama przyjdzie.
@multiwitamina: Nie znam się na esperanto, ale się wypowiem. Wydaje mi się, że jest to język przestarzały, bo z tego co wiem są mało popularne, ale jednak języki nowoczesne i proste.
@multiwitamina: bardzo nie trafione porównanie. Esperanto nie daje ludziom tyle co bitcoin, więc ludzie nie mają motywacji aby uczyć się go. Bitcoina nauczą się szybciej niż komukolwiek wydaje się dlatego, że są chciwi a im więcej mają tym więcej chcą.
@multiwitamina: apropos programiści nie potrafią stworzyć jednego języka programowania a co dopiero mowy. Jeszcze gorzej jest z systemami operacyjnymi. Kiedyś wszedłem na tag #linux to poczułem się jak w shitcoinach gdzie każdy nagania na swojego alta. Dopiero bitcoin jest w stanie wprowadzić jedność z pobudek czysto ekonomicznych, finansowych.
@trevoz: na jakiej podstawie wysnułeś takie wnioski? Język angielski jest językiem trudnym w mowie i piśmie nawet dla rodowitych Anglików. Istnieje wiele odmian tego języka, znacznie różniących się między sobą wymową i pisownią. O jego trudności świadczyć może i to, że zawiera on aż 180 czasowników nieregularnych. Nawet po 2 tys. godzin nauki tego języka przeciętny Japończyk czy Chińczyk nie potrafi się w tym języku porozumieć. Tymczasem wystarczy tylko 250 godzin
Myślicie, że bitcoina może czekać taki sam los?
#kryptowaluty #bitcoin