Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert mam do Was pytanie. Rok temu wziąłem u Was Orange love z internetem stacjonarnym. Podczas podpisywania umowy pytałem czy jest możliwość przeniesienia tej usługi na inny adres ponieważ kupiłem mieszkanie w nowym bloku gdzie Orange miało poprowadzić światłowód. Przez ten rok tyle się zmieniło, że nagle Orange przestało się opłacać ciągnąć światłowód. Zadzwoniłem na infolinię podając adres z zapytaniem o podłączenie normalnego internetu, dostałem informację, że nie mogę żadnego założyć ponieważ nie istnieje infrastruktura i do budynku nawet linia telefoniczna nie jest poprowadzona. Ok, powiedieliscie, że jedyne rozwiązanie to internet mobilny. 2 tygodnie temu złożyłem reklamację, że chce to zrobić, reklamację przyjęliscie a kilka dni temu dostałem odmowę reklamacji bo uwaga: aby móc przejsc z internetu stacjonarnego na mobilny musi przyjechać technik i sprawdzić czy faktycznie nie ma możliwości podłączenia stacjonarnego internetu. W takim razie, jeśli ja dzwonie na infolinię i tam jesteście mi w stanie powiedzieć, że nie mogę założyć internetu to dlaczego podczas składania reklamacji nie mogliście tego sprawdzic w swoim systemie? Technik musi przyjechać teraz po co? Sprawdzić czy kabel jest? To jest taka żenada, że wstyd jeszcze interweniować w tej sprawie. Kolejny miesiąc muszę Wam płacić 100zl za internet i tv z której nie korzystam już 2 miesiące. Gratuluję podejścia do klienta.
#orange #internet #internetmobilny
  • 7
@Momok ja się z nimi już pierwszy i ostatni raz cackam bo na poprzednim mieszkaniu mieli monopol a umowy bez lojalki nie dało się podpisać a na nowym nie mogę założyć neta i za rozwiązanie mam płacić karę
@Momok to niestety tak u nich działa. Sami nie wiedzą jak to zrobić xd Generalnie powinno się złożyć zamówienie na przeniesienie A później na skutek braku możliwości podłączenia kabla (negatywny wywiad techniczny) wypisuję się umowę na Internet mobilny tylko UWAZAJ MIRKU - Internet mobilny to kolejna lojalka na 2 lata. Chcesz więcej info to wal na prv