Wpis z mikrobloga

Na jakiej zasadzie działają te strzały z obrażeniami na podatności żywiołów? One zadają większe obrażenia danej podatnej części czy trzeba nimi ciskać aż nastąpi np. podpalenie bestii i wtedy otrzymuje zwiększone obrażenia?

Zbroja z odpornością na obrażenia od pocisków chroni tylko od strzał czy też tych dystansowych pocisków mechów?
#horizonzerodawn #ps4
  • 17
@Obywatel_Kondominium: nie pamiętam dokłądnie ale wyaje mi się że większość efektów trzeba striggerwoać jak zamrożenie.

Zbroja na obrażenia od pocisków powinna mieć znaczek obrażeń fizycznych. Jeśli tak to obniża.
@Obywatel_Kondominium: łatwiej wchodzą w dany stan, czyli podpalenie/zamrożenie etc. Jeżeli chodzi o części to zazwyczaj masz w kompendium informację, np. że strzelając ognistą wysadzisz daną część zadając duże obrażenia.
Dobrym przykładem są krokodyle, gdzie strzelając w jeden kanister na grzbiecie po wybuchu zabiera połowę życia. Dwa strzały i leży śmieć.
Co do zbroi to nie wiem, bo pierwszą połowę gry miałem jakieś gówno, a drugą połowę ten reaktywny z misji.
Zbroja na obrażenia od pocisków powinna mieć znaczek obrażeń fizycznych. Jeśli tak to obniża.


@sorek: No tak chodzi mi ten znaczek kółeczka celownika. To zmniejsza też obrażenia ogólnie dystansowe z np. kulami ognia i lodu?

@sorek: @kot_gagarina: @tage: Czyli jeśli jakiś pojemnik ma podatność na mróz, to walenie w niego z tymi "zamrożonymi" strzałami będzie zadawać większe obrażenia niż normalnie w inny element?

Dobrym przykładem są krokodyle, gdzie
Generalnie zastanawia mnie jak ciskać strzałami z żywiołami, bo one są słabsze niż te zwykłe wzmocnione. Czy ciskać np. w dany element danym żywiołem aż do wybuchu i wtedy zmienić na te wzmocnione, czy więcej obrażeń się zada strzelając tylko żywiołem na podatny element.


@Obywatel_Kondominium: najlepiej paroma strzałami naraz jak się perka odblokuje ;)
@Obywatel_Kondominium: ja grałem na zwykłym, bo dopiero się uczę grać na padzie i bym się #!$%@?ł na wyższych.
Kompendium tłumaczy co się dzieje po strzelanie w dany komponent. Niektóre wybuchają, innym zadajesz wyższe obrażenia, niektóre powodują że maszyna nie jest w stanie wykonywać pewnych ataków a w przypadku tych największych to odpada wyrzutnia granatów albo karabin maszynowy. Generalnie polecam czytać te informacje. Na początku się katowałem, później jak zacząłem czytać te
@Obywatel_Kondominium: czasem musisz i tak strzelać w konkretne elementy, bo w niektórych maszynach zwykły bodyshot zadaje mało obrażeń niezależnie od typu strzały. Na późniejszych etapach gry dobrze mi działały te strzały które wybuchają sonicznie(?), mają zero dmg i bardzo wysokie przebicie. Są dobre do usuwania pancerza i komponentów z maszyn.
czasem musisz i tak strzelać w konkretne elementy, bo w niektórych maszynach zwykły bodyshot zadaje mało obrażeń niezależnie od typu strzały.


@tage: No jeśli korpus nie ma żadnej podatności, to w ogóle nie ma sensu strzelać, bo obrażenia są znikome. Jeżeli korpus ma podatność na ogień, to zmienia postać rzeczy, bo mam poręczny łuk i zasypuję maszynę ognistymi strzałami w okolice pojemników z paliwem i to się dobrze sprawdza.

Generalnie polecam
@szad7: Ja właśnie używam, bo często korzystam z jakichś pułapek i potykacza gdzie wyprowadzam krytyczny atak i zanim jeszcze się bestia pozbiera można wyjechać silnym atakiem. Więcej niż jedna strzała ma niestety dwie wady. Jedna to celność - jeśli maszyna jest podatna również na korpusie jest ok, ale gdy chcesz tylko strzelać w dany element, to już dwie strzały się rozchodzą i nie trafiają idealnie w punkt (co jest zresztą realistyczne).
gdy chcesz tylko strzelać w dany element, to już dwie strzały się rozchodzą i nie trafiają idealnie w punkt (co jest zresztą realistyczne)


@Obywatel_Kondominium: grałem parę miesięcy temu, ale jestem praktycznie przekonany że strzały się nie rozchodzą i nawet przy strzelaniu w konkretne części potrójną strzałą obrażenia są 3 razy większe - realistyczne to nie jest, ale jaki sens miałby inaczej ten perk?

na b. wysokim często bestie starają się skracać
jestem praktycznie przekonany że strzały się nie rozchodzą i nawet przy strzelaniu w konkretne części potrójną strzałą obrażenia są 3 razy większe - realistyczne to nie jest, ale jaki sens miałby inaczej ten perk?


@szad7: No nie wiem dlaczego tak jest, ale przy dwustrzale celując w element nie jakiś bardzo duży, jedna strzała trafiała a jedna lekko odchodziła (zwróciłem na to uwagę przy spowolnieniu czasu). IMO w tej grze jest to