Wpis z mikrobloga

Siemanko ()

Dzisiaj, po prawie trzech tygodniach pracy, na SGame zawitała Stacja Sojuszu.
Jest to pierwszy element gry, który de facto nadaje wymierne korzyści z bycia w sojuszu.

Projekt jest w pełni autorski, stworzony od podstaw specjalnie na potrzeby serwera. :)

Jak działa Stacja Sojuszu?

Aby ją posiadać, nasz sojusz musi mieć co najmniej 3 członków (na Uniwersum 2 być może liczba wzrośnie do 5). Wtedy możemy zbudować Stację Sojuszu, która sama w sobie jest bezpłatna.

Gdy nasz sojusz już posiada swoją stację, otwierają się nowe możliwości rozwoju w grze. Stacja posiada swój bank, do którego każdy gracz może wpłacić dwa surowce: deuter oraz tryt.
Surowce wpłacone do banku sojuszniczego nie podlegają wypłacie. Każdy członek sojuszu może zobaczyć listę wpłat wszystkich użytkowników w zakładce 'Historii transakcji'. Dostępne są również statystyki przedstawiające kto najwięcej wpłacił danego surowca.

Po uzbieraniu odpowiednich środków w banku sojuszniczym możliwa jest rozbudowa modułów Stacji Sojuszu. Obecnie jest ich 5, a każdy ma inne zastosowanie. Opiszę je tutaj pokrótce:
- Moduł wydobywczy: zwiększa wydobycie o 5% wartości podstawowej na każdy poziom modułu
- Moduł technologiczny: skraca czas badań o 2% czasu podstawowego na każdy poziom modułu
- Moduł ekspedycyjny: zwiększa maksymalną możliwą ilość deuteru albo trytu zdobycia na ekspedycji o 10% na każdy poziom modułu
- Moduł konstrukcyjny: skraca czas budowania o 5% wartości podstawowej na każdy poziom modułu
- Moduł mieszkaniowy: zwiększa maksymalną ilość członków sojuszu o 3 na każdy poziom (domyślnie max jest 5 osób, na Uniwersum 2 być może będzie to 8 )

Mała uwaga do modułu ekspedycyjnego: bonus dotyczy tylko jednego z podanych surowców, a który to surowiec – możliwość wyboru ma założyciel sojuszu. Bonus można przełączać między surowcami (deuter / tryt) bezpłatnie i bez żadnych ograniczeń.

Każdy członek sojuszu, zarówno nowy jak i stary stażem, korzysta ze wszystkich bonusów wynikających z rozbudowy modułów.

Aby zabezpieczyć graczy przed próbą ich wykorzystania przez sojusz (najpierw gracz wpłaci surowce do banku sojuszniczego, a później zostanie z sojuszu usunięty), planowane jest wdrożenie następującego systemu:
W przypadku usunięcia gracza z sojuszu, dostanie on 50% zwrotu surowców wpłaconych do sojuszu, a konto sojuszu zostanie obciążone tymi środkami.
Ta reguła nie będzie obowiązywać w sytuacji, gdy gracz opuści sojusz samodzielnie.

Jako ciekawostkę podam, że funkcjonalności Stacji Sojuszu zawierają się w prawie 900 liniach kodu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co jeszcze się zmieniło?

- Do podglądu została dodana informacja o planowanym czasie przylotu floty (a nie odliczanie)
- Dodano kilka ikon informacji (podpowiedzi) w różnych miejscach gry
- Dodano możliwość usuwania pojedynczej wiadomości za pomocą ikony śmietniczka, nie trzeba już zaznaczać checkboxa i scrollować strony do przycisku „usuń zaznaczone wiadomości” :)
- Kilka drobniejszych poprawek wizualnych (zmiana koloru tekstu w jednym miejscu, tła pod tekstem z podpowiedziami, przemieszczenie kilku ikon w inne miejsca)

Jakie są dalsze plany?

- Ukończenie wersji mobilnej gry
- Dodanie dodatkowego zastosowania dla technologii grawitonów (zwiększenie szansy na zniszczenie księżyca)
- Dodanie dodatkowego zastosowania dla jednej z technologii (najprawdopodobniej laserowej – zwiększenie zasięgu falangi czujników)
- Utworzenie symulatorów tworzenia i niszczenia księżyca
- Poprawienie kilku błędów
- Trochę innych, drobniejszych rzeczy :)

Wasze propozycje

Standardowo, miejsce na Wasze pomysły :)

https://sgame.pl

A w załączniku screenshot Stacji Sojuszu :)

Uwaga: widoczne na screenie ceny modułów są wysokie ze względu na dużą prędkość Uniwersum 1.
Na Uniwersum 2 prędkość będzie dużo niższa, więc ceny bardziej przyjemne dla oczu :)

#sgame #ogame #gryprzegladarkowe #gryonline #staregry
Pobierz SGame - Siemanko (。◕‿‿◕。)

Dzisiaj, po prawie trzech tygodniach pracy, na SGame zaw...
źródło: comment_2jAavbfdIz0mPYXD6VoN56Tr6vp8Xbsr.jpg
  • 11
@Kactuzz:
Jest w grze dostępnych kilku oficerów, których możesz wynająć za helium.

Rozumiem, że Ci się to nie podoba, ale tak jak już kilka razy wspominałem w różnych komentarzach - serwer z czegoś muszę utrzymać, a również chciałbym mieć chociaż niewielki profit z poświęcenia do tej pory kilkuset godzin na ten projekt.

Nie ma możliwości kupna surowców i takiej możliwości nie będzie, a ceny samych oficerów są bardzo niskie.

Szkoda, że
@Kactuzz: SGame naprawdę daje radę na tle innych takich gierek ...
Sorry ale myślę że przesadzasz, miesiąc grania (albo i dłużej) kosztuje tyle co 3 browary ...
To nie jest koszt, jakikolwiek ... myślę że dla nikogo.

Już tyle było takich gierek TOTAL ZA FREE które jeb*y po 2-3 miesiącach
że jakiekolwiek płatnosci jak i zaangażowanie admina są minimalnym ale są
gwarantem że TA gra utrzyma się na powierzchni internetów :)
@TauCeti:
Tak, występuje kilka takich elementów - nie oszukujmy się, gra musi się z czegoś utrzymać. Na uniwersum 2 (jeśli zdążę zrobić wszystko co mam w planach, to pod koniec stycznia powinno zostać otwarte) postaram się jeszcze nieco zredukować ich wpływ na rozgrywkę, ale całkowita likwidacja mikropłatności nie jest możliwa. Plusem jednak jest to, że nie ma możliwości kupna jakichkolwiek surowców w grze i takiej możliwości nie będzie :)