Wpis z mikrobloga

Czołem!

Doradzicie mi w kwestii wyboru auta? Gdyż jestem dość zielony w tym temacie. Już piszę jak wygląda sytuacja:

Obecnie mam Hondę Civic VI 1.4i 3D (fajne auto, tylko ruda tańczy jak szalona już powoli ;/ ), ale z uwagi na to że za kilka miesięcy urodzi mi się dziecko to muszę zmienić samochód na coś większego.

Moje wymagania:

- pięciodrzwiowy,
- duży bagażnik,
- silnik pod LPG,
- mało awaryjny,
- dość wysoki (żeby nie namęczyć się podczas wkładania i wykładania dziecka z fotelika),
- dość bezpieczny (żeby nie składał się jak karton jak zapewne moja stara Honda),
- budżetu nie mam z góry określonego - około 20-30k.

Macie jakieś propozycje? Chciałbym kupić auto na lata, dlatego fajnie byłoby znaleźć jakieś mało podatne na korozje.
Pozdrawiam serdecznie.

#motoryzacja
#samochody
  • 13
@Toudi92: Jak lubisz Hondy to odpowiednikiem takiego vana będzie Honda Stream. Znam kogoś kto używa, nie narzeka, jak to Honda tylko że duża. Z tym, że nie wiem jak z korozją w tym modelu, zapewne jak w każdej hondzie, po jakimś czasie trzeba robić remont blachy.
@Toudi92 generalnie polecam kompaktowe minivany- są kompaktowe na zewnątrz,ale ekstremalnie obszerne wewnątrz. Trzy osobne fotele, z łatwym dostępem do ISOFIX to standard.
Jak chcesz mieć tanie,bezawaryjne i pojemne auto to polecam Citroena Xsara Picasso. Za 6-7 tysięcy masz naprawdę zadbany egzemplarz z silnikiem 2,0hdi- bardzo oszczędny i niezawodny. Fakt,że tylko 90km,ale czy takim chce się ścigać?
A za pozostałe pieniądze zawsze możesz sobie kupić auto na weekendowe przejażdżki. Jeżeli oczywiście lubisz jeździć
@Toudi92 jeśli van to C4 picasso. Dużo miejsca w środku, silniki współpracują z LPG, z zewnątrz może się podobać, w środku dużo schowków. No i zawieszenie bardzie dobre na polskie drogi.

Z kombi bym polecił Mazda 6 drugiej generacji po ówczesnym sprawdzeniu, czy nie ma zalazkow rdzy. Jeśli nie będzie a auto zadbane, to będzie służyło bardzo długo.