Wpis z mikrobloga

Prawdopodobnie mi się popsuł dysk twardy(w BIOSIE go nawet nie pokazuje xD) rozkręcenie laptopa = koniec gwarancji?
I czy ktoś miał podobny problem w x-komie, i jak wyglada oddanie na gwarancje w takiej sprawie?
#laptopy #xkom
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Farezowsky żadna karta gwarancyjna nie jest Ci potrzebna, nikt teraz takich nie wydaje, wystarczy rachunek a jak tego nie masz potwierdzenie przelewu z banku. Najlepiej zgłosić się do producenta laptopa z gwarancją będzie porostu dużo, dużo szybciej. Serwis x-kom działa fatalnie zwłaszcza w tym okresie ...
  • Odpowiedz
@elvis20000: @Farezowsky: dysk mógł być montowany przez sklep, i wtedy producent nie obejmie go gwarancją (konieczne dostarczenie do sprzedawcy). Rozkręcenie laptopa, nie powoduje utraty gwarancji, w przypadku większości producentów Takie zabiegi stosują zwykle JanuszKompy.
  • Odpowiedz