Wpis z mikrobloga

Zamówiłem bilety w dniu jak wleciały na eventim. Infolinia od tego czasu nie odpowiada, na maila nie dostaje odpowiedzi. Ze dwa tygodnie temu dostałem maila że bilety wysłano. Jak loguje się na moje zamówienia to przy numerze zamówienia mam "wysłano" - natomiast jak w to wejdę "Twoje bilety są obecnie przygotowywane. Poinformujemy Cię, gdy tylko będą gotowe." Ktoś się orientuje czy można ich gdzieś o to zgłosić? Krwi na napsuli jak żaden dostawca czegokolwiek nigdy. Babcia na adres której zostały wysłane codziennie od 12-14 musi siedzieć w domu bo wtedy jest listonosz - przez co mi aż wstyd. Patologia, nigdy nie zamówię nawet biletu na tramwaj od nich.
#rammstein
  • 2
@fiksiak Ostatnio zamawiałam bilety 27 listopada. 29 listopada przyszedł mail że bilety zostaną wysłane, a 13 grudnia że zostały przekazane poczcie polskiej. Jakoś 15/16 grudnia doszły