Wpis z mikrobloga

Drogie @UPC_Polska, czy to standard, że konsultanci telefoniczni twierdzą, że nie ma możliwości wymiany routera starego typu na router connect box bez zmiany oferty na wyższą? Obecnie mam TV select+120mb i bardzo uprzejma pani na infolinii twierdziła, że jedynie podniesienie prędkości internetu do 500mb pozwoli na wymianę routera na ten nowego typu. Dopytywałem 3 razy czy aby na pewno nie da się nic zrobić - niestety - wyższa oferta i wyższe rachunki.

Jakie było moje zdziwienie jak poszedłem do punktu UPC i pan bez słowa zapisał mnie na wymianę - bez zmiany oferty. Na pytanie czemu konsultant twierdził że się nie da, uśmiechnął się tylko pod nosem.

Czy mam rozumieć, że konsultanci telefoniczni celowo wprowadzają w błąd po to, żeby zgarnąć prowizję za upsell, bo w momencie jak umówią klienta na darmową wymianę, to nic z tego nie będą mieli, a tak może trafi się jeleń?

Jakby ja nic nie sugeruje, tylko pytam :)

Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru!

P.S. Connect box działa naprawdę super nawet na 120mb!

#upc
  • 1