Wpis z mikrobloga

Kupiłem router od @x-kom na allegro i okazał się zepsuty. Poszedłem do ich salonu, dopłaciłem on dostałem inny. Też zepsuty. Drugiego nie przyjęli, bo otwarte opakowanie i jakieś rysy. Facet w salonie w Łodzi mi groził, że on tego brać nie musi, i mi łaskę robi, że wyśle go do serwisu. Pamiętam jeszcze ten x-kom z początków, jak po schodach się wchodziło do takiego małego sklepu w Częstochowie. Kiedyś to dostałbym rabat już przy pierwszej wymianie. Teraz facet na mnie spojrzał jak na wariata, jak zapytałem o rabat. Już dostałem zapowiedź, że całej kasy nie dostanę bo rysy. X-kom to teraz masówka. Więcej już tam nie pójdę. Takie moje #gorzkiezale na niedzielę. Nie polecam sklepu.
  • 7
@mamnatopapiery: Najpierw D-link DIR-842. Podłączyłem, diody migły i już więcej się nie zapaliły. Drugi to TP-link Archer AC1200. Wi-Fi 2.4GHz nie włączało się. Wyświetlało kanał N/A (bez możliwości wyboru ręcznego) i brak możliwości zmiany trybu z auto.
@Bzyq00: Bardzo prosimy Cię o wiadomośc prywatną wraz ze szczegółami takiej sytuacji. Zawsze zależy nam na jak najkorzystniejszych rozwiązaniach dla naszych Klientów i chcielibyśmy wyjaśnić tę sprawę