Aktywne Wpisy
affairz +431
TO JEST SKANDAL - deweloper HREIT
dziewczyna kupiła mieszkanie w kwietniu 2024
mieszkanie które oryginalnie miało być oddane w lipcu 2024 - aktualny stan inwestycji picrel
nie
dziewczyna kupiła mieszkanie w kwietniu 2024
mieszkanie które oryginalnie miało być oddane w lipcu 2024 - aktualny stan inwestycji picrel
nie
JAuStURYErSE +270
Mamy pierwszą ofiarę niezłożonego hedera/kultywatora/czy czegoś takiego (nie znam się)?
Śmiertelne potrącenie pieszego przez traktor!
Chwilę po godzinie 21:20 na drodze krajowej numer 79 w miejscowości Stary Ciepielów (pow. lipski) doszło do potrącenia pieszego przez kierującego traktorem. Mimo reanimacji pieszego nie udało się uratować.
#polskiedrogi #rolnictwo #polska
Śmiertelne potrącenie pieszego przez traktor!
Chwilę po godzinie 21:20 na drodze krajowej numer 79 w miejscowości Stary Ciepielów (pow. lipski) doszło do potrącenia pieszego przez kierującego traktorem. Mimo reanimacji pieszego nie udało się uratować.
#polskiedrogi #rolnictwo #polska
#korwin #neuropa #4konserwy #libertarianizm #bekazprawakow #bekazlewactwa #bekazkorwina #bekaznarodowcow #heheszki #jkm #polityka
@camaro98: Co to za argument? Jak obecna władza jest #!$%@? to niby usprawiedliwia to wybranie nowej, równie #!$%@??
@Hound: z sondażami to ja bym uważał akurat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam nadzieję, że pomogłem.
Tu się zgodzę, tylko że to nie może być argument za głosowaniem na kogokolwiek. Jeśli uważasz, że faktycznie nie ma na kogo głosować, to albo wykorzystaj swoje bierne prawo wyborcze albo pogódź się z takim stanem rzeczy.
Nie
@Hound: dużo gorszej, a nie równie #!$%@?. debile popierający ruchy narodowe chcą, żeby było nieporównywalnie bardziej #!$%@? niż w państwie pisowskim