W weekend mieliśmy przykrą sytuację, wieczorem zamówiliśmy Taxify vana. Ktoś nas potwierdził i czekamy czekamy... GPS niezbyt dokładnie pokazuje i co chwilę ikona auta przeskakuje z ulicy na ulicę. Nagle w ostatniej chwili zauważam, że mija nas auto które miało nas zgarnąć. Zapakowane ludźmi. Patrzymy na aplikację i auto pojechało na nasz adres docelowy. Robiliśmy screenshoty i próbowaliśmy od razu zrobić reklamację, bo pieniądze pobrało. W aplikacji nie znaleźliśmy odpowiedniej formułki w supporcie. Nie było nic, że kierowca nas nie zabrał etc. Jak to poprawnie zareklamować by odzyskać pieniądze? Możliwe, że chłopaczki sobie jeżdżą i nie biorą ludzi tylko klikają potwierdzenia? #taxify #uber
@kurvvawszystkozajete wszystko jedno o czym napiszesz, odpiszą pewnie po tygodniu. możesz jeszcze im na Messengerze napisać, tam szybciej odpisują. Możliwe że przypadkiem kogoś innego zabrał
@sikamdozlewu zwrot dostają za przedwczesną anulacji na przykład a tutaj to nie wiadomo bo jednak pojechał z jakimiś pasażerami i weź teraz udowodni co i jak
@kurvvawszystkozajete: w taxify nie odpowiadają szybko na suporcie. a często jest tak że ukr wie że zostanie zwolniony to i robią co mogą by wyciągnąć jak najwięcej.
#taxify #uber
Napisała do nich na messengerze, zobaczymy co odpiszą.