Wpis z mikrobloga

#amazon podwójnie obciążył mi kartę kredytową #citibank. Pierwszy raz 24.11 a drugi dzisiaj. Obydwa obciążenia widnieją po stronie nie zaksięgowanych transakcji ale obydwie obniżają limit. Smsy od operatora przyszły jak przy obciążeniu. Jedno obciążenie jest jako Amazon Mtd a drugie jako Amazon DE Luxe. Towar ma być 3.12. Martwić się i działać czy czekać? #bankowosc #niebezpiecznik
  • 5
@KNRD masz mechanizm cashbacku na karcie w swoim banku i radzę z niego skorzystać jeśli obie operację będą zaksięgowane. Bo jak płaciłeś euro w karcie w złotówkach to stracisz na spreadzie przy przewalutowaniu bo Amazon przy zwrocie odda tylko euro, a bank z cashbacku raczej to co na karcie ubyło bo reklamujesz transakcję. Jak karta w euro to w sumie wszystko jedno. Jak dobierzesz się do konsultanta Amazonu przez telefon to szybko
@Tunczyk_w_puszce: tylko że teoretycznie nie mają mi co zwracać bo to blokada. Jednak jestem zaskoczony bo pierwszy raz mi tak Amazon zrobił a dwa że dziwi mnie że pierwsza blokada to Amazon Mtd a druga Amazon DE Luxe
@KNRD ja raz reklamowałem kindla do Amazonu, odesłałem swoją sztukę, dostałem nową i git a po 90 dniach wzięli ode mnie 130 euro że niby nie odesłałem sprzętu. Po telefonie na infolinię przeprosili za pomyłkę i zwrócili ale na przewalutowaniu byłem 50zł w dupę
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@KNRD: od czasu do czasu zamawiam coś z Amazonu i raz miałem taką sytuację. Początkowo były 2 blokady. Zaksięgowano pieniądze (pobrało) z jednej, a druga wciąż wisiała. Byłem zdenerwowany i dzwoniłem do banku (PKO BP). Pani mnie uspokoiła na linii że nadprogramowa blokada powinna zniknąć w ciągu 7dni od jej nałożenia i tak się stało.