Wpis z mikrobloga

@pogop: Orlen nie sprzedaje na zachodzie po marką Orlen bo nikt nie chciał kupować (w Niemczech jest pod marka Star, w Czechach - Benzina), więc reklama Orlenu będzie całkowicie bezsensu.
  • Odpowiedz
@fenixs: rexona w wielu krajach wystepuje pod różnymi nazwami. Dlatego nazwa promowana na bolidzie sie zmieniala w zaleznosci od kraju, np. Na wyscig w niemczech orlen moze wrzuci nazwe star na bolidy.
  • Odpowiedz
@Kamelot @Izyk85: I to jest warte tyle kasy? Ciekawe czy są jakieś badania jak to wpływa na reklamę danej marki, bolidy poruszają się z ogromną prędkością, rzadko są pokazywane poza wyścigiem ...
  • Odpowiedz
@fenixs: reklama będzie też na strojach kierowców i ekipy, w garażu. Będą pewnie mogli też korzystać z wizerunku Williamsa i kierowców, czyli powstanie ogromna ilość materiałów promocyjnych i kampanii z tym związanych.
Zapewne Orlen będzie też miał do dyspozycji ekipę i kierowców do reklam w TV, itd.
  • Odpowiedz
@Izyk85: Eeee ale za to co wymieniłeś będzie trzeba dodatkowo zapłacić xD (ulotki, dodatkowe kampanie etc.) Teraz zapłacił tylko za sponsoring (nazwa przy 'Williams') XDD To jest jakaś parodia ...
  • Odpowiedz
@fenixs: a jak to działa w piłce? sponsor nie płaci tylko za naklejki na koszulce, a także za możliwość korzystania z wizerunku klubu, piłkarzy, którzy biorą udział w jego reklamach i są na jego materiałach promocyjnych. Chcesz mi powiedzieć, że za takie materiały płaci klub?

To przecież jasne, że reklamę, ulotki trzeba wyprodukować
  • Odpowiedz
@Izyk85: Ok sorry, nie jestem ekspertem. F1 aktualnie jest w kodowanej telewizji, newsy z f1 praktycznie nigdy nie przebijają się na główne strony. Ale ok, po prostu wydaje mi się że można by lepiej to zainwestować. Zobaczymy dokładnie za rok zyski z tego ...
  • Odpowiedz
@fenixs: oczywiscie ze widac loga na bolidzie. Jak dziala reklama to chyba bie musze tłumaczyć. Ale chodzi tez o wizerunek - marka ktora wspiera zespol w królewskiej kategorii podnosi swoj prestiz.
  • Odpowiedz