Wpis z mikrobloga

Mam za zadanie wybrać komputer (przeznaczony głównie do gier) dla młodszego brata. Budżet to około 3000 +/- 200 zł. Nie znam się jakoś specjalnie, trochę przejrzałem internet i poskładałem coś takiego jak na zdjęciu. I tutaj moje pytanie, co sądzicie o tym kompie, co ewentualnie byście zmienili? Gdzie najbardziej opłaca się kupić komputer? Chętnie wysłucham jakichkolwiek uwag #pcmasterrace #komputery #skladamkomputer
materaldo - Mam za zadanie wybrać komputer (przeznaczony głównie do gier) dla młodsze...

źródło: comment_49W7czCoTDMCA53AetpzXo9HhyHfF8CQ.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
@3mpty a ewentualnie SSD 120gb + HDD 500/1000 ? nie ukrywam, że zależy mi na tym, żeby był tam SSD. Ram mogę dodać jeszcze dwie kości, byłoby 16gb więc już chyba spoko.
  • Odpowiedz
@materaldo: dorzuc 2 kosc ramu (swoja droga 4gb za 300 zł to chyba jakis blad/ 8gb 3000mzh mozna dostac za tyle dostac)
zasilacz wystarczy 500-550w jakis od seasonic
no i do tego ssd dorzucil bym jakis hdd 1-2tb (toshiba p300 wystarczy)
  • Odpowiedz
Git. Z tego co mowisz masz jeszcze 3 stowy do wydania. Sprawdz w testach ile klatek da wymiana na 1060. Jak z 10 proc. To warto.
  • Odpowiedz
@materaldo: Na Twoim miejscu dorzuciłbym ramu i zwykły hdd kosztem obudowy, rozumiem, że może się młodemu podobać wybajerzona świecąca i w ogóle ale to wyrzucanie kasy w błoto, takie silentium pc za 150zł są bardzo dobre. Reszty nie doradzę bo nie jestem na bieżąco w nowych gratach
  • Odpowiedz
@materaldo:
1) Jak masz okrojony budżet, a wydajesz na obudowę więcej niż na zasilacz, to nie ok. Zdecydowanie tańsza obudowa, wystarczy, aby miała swobodny przelot powietrza przez przód do tyłu.
2) Ram, zamiast kupować dwóch oddzielnych kości, lepiej kupić dwie w zestawie. 16 GB to przy tego typu zestawie będzie za dużo biorąc pod uwagę jego dodatkowy koszt.
3) Grafika, IMHO lepiej kupić używaną na Allegro, która zapewni znacznie lepsze wrażenia.