Wpis z mikrobloga

@Biczos: taaaa dostaniesz 5x bigmaca....

obstawiam odpowiedź z szablonu w stylu "Dziękujemy za wiadomość. Bardzo nam przykro za zaistniałą sytuację, staramy się dostarczać swoim klientom ofertę na najwyższym poziomie... bla bla bla"
@Biczos: @Logan00: No dokładnie, mnie napisali:

"Dziękuję za podzielenie się z nami uwagami, dzięki którym
możemy monitorować prawidłowe funkcjonowanie naszych restauracji oraz
stale podnosić jakość ich usług.

W imieniu firmy McDonald's chciałabym przeprosić za zaistniałą sytuację
oraz wyrazić nadzieję, że mimo wszystko nadal pozostanie Pan naszym
stałym Gościem."
@Biczos gościu, ja kiedyś dostałem 1 kanapkę mniej na wynos niż zamawiałem, zarządałem zwrotu hajsu (było to chyba w sierpniu) i do tej pory nic nie dostałem, więc już tam nie chodzę. A na pieniądze poczekam jeszcze z miesiąc, pójdę, zamówię i powiem żeby mi dorzucili wieśmaca, bo przy ostatnim zamówieniu mi jednego #!$%@?.