Wpis z mikrobloga

@EkspertPKO: Pytanie zagadka. Żona kupiła kurtkę w sklepie internetowym. Zapłacone przez PeyPal. Pieniądze z konta zniknęły ale znajdują się w zakładce BLOKADY. Czy pieniądze dotrą do sklepu? Ze strony sklepu zero odzewu, w sumie nie wiadomo czy pieniądze otrzymali czy nie.
  • 10
@BajerOp: No własnie zeszło z konta. Pobrało i jest w zakładce blokady. Tylko,że nie wiem czy ten sklep dostał tą kasę,bo niby "promocja jednodniowa" itp i jutro będzie drożej ta kurtka. Może jutro się wszystko wyjaśni :))
@Capshov standardowo w momencie wykonania transakcji kartą zakładana jest blokada na okres 7 dni. W sytuacji, gdy Bank otrzyma potwierdzenie o rozliczeniu transakcji, następuje usunięcie blokady i obciążenie rachunku kwotą transakcji. Natomiast w sytuacji, gdy transakcja po autoryzacji nie przebiegła prawidłowo lub została anulowana, blokada automatycznie wygaśnie po upływie 7 dni od daty jej utworzenia, środki wrócą na rachunek.