Wpis z mikrobloga

@Vitz: Jesteśmy na rynku skandynawskim od ponad 20 lat, zatrudniamy 150 pracowników i posiadamy ok. 150.000 tyś. produktów. Wszystkie sprzedawane produkty są nowe i posiadają gwarancję, wystawiamy również faktury VAT23% ponieważ jesteśmy zarejestrowanym płatnikiem VAT w Polsce. Od miesiąca działamy również w Polsce dlatego nie ma o nas wiele. https://dk.trustpilot.com/review/www.proshop.dk
  • Odpowiedz
@michalpl7: Rękojmia dla firm 12mc, dla osób prywatnych 24mc. i ew. gwarancje dawane przez producenta. Czas reklamacji zależny jest od wielu czynników. Na naszej stronie można utworzyć sprawę RMA.
  • Odpowiedz
@proshop-pl: I jeszcze jedno pytanko, jakim cudem telefon jest w takiej cenie z podatkiem VAT? Po przeliczeniu ceny z oneplus.com bez opodatkowania wychodzi ok 2500 PLN, a gdzie podatek i marża :)?
  • Odpowiedz
@michalpl7: Aby złożyć reklamację należy złożyć wniosek RMA, my wysyłamy naklejkę zwrotną DHL która kosztuje u nas 30 PLN, następnie należy dostarczyć przesyłkę do dowolnego punktu DHL.
  • Odpowiedz
@DomeN: próbowałem się też tego dowiedzieć ostatnio, taką dostałem odpowiedź na maila.

Niestety, nie mamy możliwości wysłania faktycznego zdjęcia tego produktu. Produkt jest w pełni funkcjonalny, ale nie jestem w stanie podać dokładnego stanu w jakim się znajduje.
  • Odpowiedz
@DomeN: Witam, niestety ze względu na ogromną ilość produktów jakie posiadamy i na to że wszystko jest zautomatyzowane to na obecną chwilę nie istnieje możliwość zrobienia zdjęcia takiego produktu jak i określenie dlaczego jest produktem oznaczonym DEMO. Każdy nasz produkt z oznaczeniem DEMO podlega gwarancji, zwrotom 14 dniowym i traktowany jest jak produkt pełnowartościowy ale zastrzegamy sobie że może być niekompletne opakowanie, zdjęta folia i może nosić oznaki otwarcia opakowani /
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@proshop-pl: istnieje ryzyko, że telefon będzie miał porysowany lub uszkodzony ekran, czy to raczej taki egzemplarz "wymacany" bez akcesoriow, ale w całkiem ok stanie?
  • Odpowiedz
@DomeN: Dzięki za pytanie. Tak, towar DEMO jest towarem użytym lub rozpakowanym i istnieje takie ryzyko że ekran może posiadać znaki użycia ale zawsze jest to towar sprawny. Dodatkowo muszę zaznaczyć że bardzo ale to bardzo rzadko widoczne są rysy na ekranie. Towar DEMO można odesłać w ciągu 14 dni oraz obowiązuje nas rękojmia.
  • Odpowiedz